29 Kasım 2013 Cuma

İnce Detaylar Mim

Merhaba Kızlar! 
Yine bir Mim ile karşınızdayım. Sevgili blogger arkadaşımız "For Beauty" beni "İnce Detaylar" Miminde Mimlemiş. İşte Sorular ve Cevapları!

Bu aralar dilinize takılan bir şarkı var mı?
Yok :/

En son hangi kitabı okudunuz?
Antik Yakındoğu'nun Tarihi- Marc Van De Mieroop
Yakındoğu'nun kültür yapısını, bulguları ve tarihi kişileri falan anlatıyor. Mecbur okunmuş bir kitap (okuduğum bölümden dolayı) ancak çok sevdim. Meraklısı varsa okusun derim :)

Makyaj çantanızdan asla çıkarmayacağınız malzeme?
Ruj.
Çünkü rujdan başka yenileme ihtiyacı duyacağım birşey yok. Zaten makyaj çantası taşımıyorum bu yüzden.
Yatağınızın baş ucunda ya da ofisinizde masa üstünüzde kimin fotoğrafı var?
Kitaplığımda sözlümle mezuniyet balosundaki fotoğrafımız var.
Herkesin hayatında bir film vardır, izlemeye doyamaz, fırsat buldukça DVD'sini tekrar tekrar döndürür. Sizin favori filminiz?
Leon.
Bir film iki kez izlemekten nefret ederim. Sadece Leon'u çocukluğumdan bu güne onlarca kez izlemişliğim var.


Başlayacağı zaman eve koşarak gittiğiniz, izlerken çevrenizdeki herkesi sus pus ettiğiniz bir dizi var mı?
Yok. Çünkü tv izlemiyorum. 

Stresli bir anınızda nasıl deşarj olursunuz?
Ya stresimi nazımın geçtiği birinden çıkartırım ya da susarım. Çok stresliysem yanımda kimseyi istemiyorum.

Cep telefonunuzun arka planında kim ya da ne var?
İşte bu fotoğraf var :)
 
Evde unutsanız, yolun neresinde olursanız olun koşa koşa geri döneceğiniz bir şey var mı?
Para :D
Hangi ünlüyle evli olmak isterdiniz ve neden?
Benim hayatımda ün yapmış biri ile evlenirim. O kişi de biricik yakışıklı prensim sözlüm olur kendisi. 

For Beauty blogunun sahibi Hande'ye çok teşekkür ederim beni unutmadığı için. Onun cevaplarına bakmak için bloguna gidelim hadi , TIKK :) 
Bütün arkadaşlarımızı mimliyorum hepiniziiiiii :)

8 yorum:

  1. Ben leon u bi türlü izleyemedim ya.Benim de önyargım var filmlere karsı başta izleyemem sonradan alışırım :) Güzel bi yazı tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Şimdi ki filmlere göre nasıldır bilmiyorum ama bence döneminin en iyi filmiydi. İzlemeni öneririm :)

      Sil
  2. Ooo bir GS'li blogger daha. Seni daha çok sevmeye başladım şimdi :D Ve son sorunun cevabına bayıldım mutluluğunuz eksik olmasın canım benim evlilik haberinizi de duyarız inşallah :) Bizim için bir post da hazırlarsın evlilik postu :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hazırlarım tabikii Allahım size de nasip etsin inşallah :) 1.5 sene var önümüzde çeyiz evlilik hazırlıklarına da zaman zaman yer vereceğim :) Galatasaray aşığıyım tabiii ki diğer taraftar ve taraflara saygı çerçevesinde olan futbolu seviyorum.

      Sil
  3. Galatasaraykı bloggerı alnından öperim!:))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir yazı olmuş canım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)