10 Kasım 2013 Pazar

Bir Aşk Var ki; Nesilden Nesile, Kalpten Kalbe...

 Şu toprağın her insanı anlamasa da ATAM; el bilir, yol bilir, toprak bilir, Allah bilir.
Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün vefatından sonra yabancı basın ve liderlerin sözlerini paylaşan bir YAZIYI sizinle paylaşmak istedim. Her 10 kasımda böyle bir yazı okuyup düşünürüm. Herkes anlamışken, kanını döktüklerimiz anlamışken neden bizim insanlarımız anlamaz diye. 

Her 10 kasım sabahı ANIYORUZ ve 12 senedir her zamankinden daha çok ARIYORUZ.
  Kanımın geçtiği her nesil seni bilecek,sevecek ve yolundan gidecek. Biz böyle büyüdük. Bizde ihanet yok, nankörlük yok, CAHİLLİK yok.

9 yorum:

  1. YARIN SABAHI VE SİRENLERİN ACI ÇIĞLIKLARINI DÜŞÜNDÜKÇE ACIYOR İÇİM :(GÜN GEÇTİKÇE DAHA ÇOK ÖZLÜYORUZ...NURLAR İÇİNDE YAT; HAKKINI HELAL ET... VE ONCA EMEK VERDİĞİN CUMHURİYETİNİN TIPKI SENİN DEDİĞİN GİBİ PAYİDAR KALMASI İÇİN RABBİME DUA ET; ZİRA BİLİYORUM Kİ SEN ONUN CENNETİNDESİN :(
    bu arada ''Kanımın geçtiği her nesil seni bilecek,sevecek ve yolundan gidecek'' sözünü izin verirsen facebook sayfamda kullanmak istiyorum ;) mrlgrck74@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabikii kullan canım sorun değil benim için..
      İçim çok buruk bugün çünkü son zamanlarda olanlar artık gücüme gidiyor. Hele o twitterda yazmıyorlar mı cahilce bilgisizce karalamaları yok mu ?
      Nasıl diyorum ? Biz bu insanlarla aynı nesiliz, bize öğrettiler okuduk andımızı ezberleyip ben okuyacam diye kavgalar ettik parmaklar kaldırdık... O nesil andımız kalsın diye çığlıklar atıyordu. Bir internet sitesinde yalan yanlış bilgiler veriliyor ve ciddiye alıp Atatürk'e hakaret yağdırıyorlar. Ne şehitler ne Mustafa Kemal ne milli şerefimiz, hiç biri umurlarında değil.. Ama ben evladımı, evlatlarımda kendi cocuklarını vatan, din, millet , Atatürk aşkı ile büyüteceğiz. Bizden tükenmeyecek ve bitmeyecek.

      Sil
  2. İŞTE BU BİLİNCE SAHİP OLDUKÇA DEĞİL 100. YILINI BİNLERCE YILINI KUTLAR BU CUMHURİYET!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha ne yüz yıllarını görecek yeni nesiller Cumhuriyetimizin. Türkiye Cumhuriyeti'nin!
      "Kasap döner sap döner gün gelir hesap döner" demişler. Devranın döndüğünü görürüz İnşallah!

      Sil
  3. Cok guzel bir yazi olmus. Yuregine saglik canim. Hepimizin basi sagolsun . Atamizin ruhu sad olsun

    YanıtlaSil
  4. Blogta senin için ''Sonbaharı Seviyorum'' mimi var canım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)