5 Kasım 2013 Salı

Hediyeler Sahibine Ulaşmış

Merhaba Kızlar :)
Biliyorsunuz ilk çekilişimi yaptım ve cuma akşam üstü kargoladım. Dün hediyeler sahibine ulaşmıştı. Bugün saolsun Simaycım mail attı ve blogunda yayınlamış bende size haber vermek istedim. Çok tatlı yeni bir blogger arkadaşımızla da tanışma fırsatı yakaladım :) Sevdiklerime hediye vermeyi zaten çok seven bir insanım ve takipçilerime de böyle bir etkinlikte bulunmak beni nasıl mutlu etti bilemezsiniz. 
Hepinize teşekkür ederim. Bundan sonraki yazılarım artık kozmetik üzerine olacak, bu kadar ara bana yeter :)
 Simay'a da çok teşekkür ederim hızlı ve güzel iletişimi için. Bloguna ulaşmak isterseniz BURAYI tıklamayı unutmayın.



3 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Canım üzülme yeni çekilişler yapacağım :)

      Sil
  2. Ayy teşekkür ederim bu güzel sözlerin için canımmmmm <3 Bende seni tanıdığıma çok sevindim (:

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)