26 Kasım 2013 Salı

Bioderma Sensibio H2O Detaylı İnceleme, Yorumlama, Uygulama,Karşılaştırma

Herkese Merhaba, 
Bu uzun bir yazı olacak, uzunca bir inceleme diyebiliriz. Twitter'da Bioderma S. H2O'ya bir şans vereceğimi ve sonra yazısını karşılaştırmalı anlatacağımı yazmıştım.
TuruncuKasa.com bloggerlara indirim kodu vermiş bende bir blogdan kodu alıp Bioderma Sensibio H2O için kullandım.

Bu ürün hakkında neler duydum, neler buldum ?
- "Yapış yapış his vermiyor." Hayır efendim nerdeyse her ürün gibi veriyor ancak rahatsız etmiyor çok az bir yapış yapış his var. Beni rahatsız etti mi ? Asla. Yapısı su gibi, hafif.
- "Alerjik reaksiyon göstermiyor." Kızarıklık, yanma, kaşıntı olmadı. Gözlerim ve cildim hassastır ve  bu durum beni memnun etti.
- "İçerisindeki maddeler zararsız." Kimyager , biyolog falan değilim, içeriği ile ilgili değilim. Paraben falan yok ama.
- Zehir gibi bir tadı var. Rujunuzu temizlemeye çalışmayın.
- Makyaj temizleme konusunda şişirildiği kadar iyi değil. 
-Bir kaç kez kirpik dökdüğünü okumuştum. Benim dökmedi, üç seferdir kullanıyorum. İnşallah dökmez zaten vitamin eksikliğinden kaş ve kirpiklerim seyreldi.
- Gelelim abartının âlâsına. "Yüzümü yıkamama gerek kalmıyor verdiği temizlik hissine bayılıyorum" diyen çok duydum. Nasıl bir kir - pislikle uyuyorlarmış haydi hep beraber aşağıda inceleyelim.
Sabah rutinim: Yüzümü yıkadım. Hafif bir cilt makyajı ve hafif allık kullandım. Avonun göz kalemini tüm göz kapağıma hafif uyguladım. Çok az kalem çektim. Kirpiklerimin dibine çok gelmeyecek şekilde bir kat rimel sürdüm. 5 saat sonra eve döndüm.



Yüzümün yarısında Bioderma Sensibio H2O kullandım. 


Önce gözü temizledim.


Kirpik diplerime iyi bakarsanız rimel ve kalem kalıntısını göreceksiniz. Ağır bir makyaj yapsam ne olacaktı?

Diğer gözüme ise Loreal Suya Dayanıklı Göz ve Dudak Temizleyicisini Kullandım.


Bu ürün çift fazlı üstünde mavi olan renkte gözü temizlemek için altındaki açık renk rahatlatma özelliğine sahip. Çalkaladığınızda karışıyor. Ancak çok iyi çalkalamazsanız mavi su azalıyor ve etkisi eskisi gibi olmuyor. Şuan içinde 1 haftalık kalmış durumda. Eskisi gibi etkili olmadığı halde sonuç: 

Diplere kadar nüfus ediyor ve emin olun ki Bioderma ile temizlediğim kadar ovuşturmadım bile.


Pamukta; Bioderma rimel kalıntısını kalıp kalıp çıkarmadı, Loreal ise rimel dökülmüş gibi çıkarttı. Bu iyi mi kötü mü bilemiyorum :)) Ancak Loreal'i daha az döktüğüm halde pamuk daha çok kirlendi ve daha çabuk çıkarttı.

Gelelim en eğlendiğim kısma.
Bioderma kullandıktan sonra yüzünü yıkamaya gerek duymayanlara gelsin. Kırılmayın sizler bitanesiniz, yorumlarınız benim için değerli :)
Sadece Bioderma kullandığım yüzümün yarısına Avon Clearskin Siyah nokta Giderici Tonik kullandım.



Ve işte sadece yüzümün yarısında  sonuç


Bioderma H2O'yu bu şekilde tanıtmak aklımda yoktu ama maalesef o kadar şişirilmiş bir ürün ki, beklentimin altında çıktı. Belki bu kadar övgü görmeseydi ben de ürünü tanıtır, geçerdim. Bu kadar uğraşmazdım. Öncelikle Turuncu Kasa'dan yaptığım ilk alışverişimdi. %60 -70 indirimle aldığım için mutluyum. Çünkü 70 TL etmez.Kargo dahil 29 TL ödedim. Kargo hızlı ve sağlam şekilde elime ulaştı. Memnun kaldığım bir alışveriş oldu.

Hiç kullanmayanlar, almayı düşünenler varsa indirimsiz yaklaşmayın derim. 
Üründen memnun kalanlar vardır saygım sonsuz ancak makyaj temizlemede mükemmel değil. 
Loreal ile karşılaştırma nedenim şuan da kullanıyor hatta bitirmek üzere olduğum bir ürün olduğu içindir. Loreal markasının desteklemediğim yönünü hepimiz biliyoruz. İçeriğinde paraben zırt zurtu yok bunun da. Üstelik unutmayalım kullandığımız hiç bir ürün içerik bakımından mükemmel değil. En aza indirmek önemli olan. Belki içeriği nedeni ile Bioderma'nın fiyatı bu kadar yüksektir ve bu nedenle tercih ediliyordur. Benim tercih etmemdeki asıl sebep de buydu. Sadece işlevi açısından bu kadar abartılması çok üzücü.
Bir daha alır mıyım ?
3 kat rimelimi temizlerse ve kirpiklerimi dökmezse evet :) Sizce temizler mi ?Hiç sanmıyorum.

Son olarak kötü görüntüler için ve gözümün şişliğinden ötürü kusura bakmayın.
 Okumaya değer bulduğunuz ve vaktinizi ayırdığınız için çok teşekkür ederim, Sevgiyle kalın.

Merak ettim almak istiyorum derseniz şuan TuruncuKasa.com'da 20,95 TL (500ml) FaceDermo.com'da (500ml) 18,77TL, Kamelya.com'da 500ml 2'li 55,60 TL

43 yorum:

  1. Canım ellerine sağlık çok güzel bir yazı olmuş bende bir çok ürünün böyle abartıldığını düşünüyorum maalesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bu şekilde olunca da beklenti yüksek oluyor, iyi ki bir çılgınlık edip indirimsiz almamışım diyorum çok ama çok üzülürdüm :/

      Sil
  2. Emrğine sağlık , bioderma hakkında aydınlattığın için çok teşekkürler şişirildiği için bnde almayı planlıyordummm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj temizleyicisi arayışındaysan uygun fiyatlıyken dene derim canım ama çok büyük beklentilere girme :)

      Sil
  3. Merhaba canım ellerine sağlık güzel detaylı bir yazı olmuş ;) Yüzünü tonikle sildikten sonraki haline şok oldum inan ki, sanki hiç temizlenmemiş olduğu gibi makyaj duruyor gibi. Daha önce almadım, herhangi bir kampanyaya denk gelmezsem de almam artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yorumlarıma önem verdiğin için teşekkür ederim :) Maalesef bir de yüzünü bioderma ile silip uyuyan ve bunu gururla söyleyenlerin halini düşünemiyorum :(

      Sil
    2. Senin yazını okuduktan sonra eminim pişman olacaklar :)) Bence hiçbir ürün yıkama etkisi veremez, mutlaka su değecek elden bile sabunla yıkarken ne kadar zor çıkıyor fondötenler falan...

      Sil
    3. Bende öyle düşünüyorum canım zaten daha önce Cilt Temizleme jelleri hakkında yazı yazmıştım, orda da belirttiğim gibi yüzümü yıkamadan içim hiç rahat etmiyor. Loreallede temizlesem toniklesem biodermada kullansam illaki su ile durulamam gerek

      Sil
  4. Ben şişirildiğini düşünmüyorum çünkü kendim gayet memnunum. Her gün BB kremi, pudrası, allığı, farı, rimeli, kapatıcısı, eyelineri yoğun bir makyaj yapıyorum. Makyaj temizlemede tek kullandığım şey ise Bioderma H2O yaklaşık 9-10 aydır (Arada Yves Rocher çift fazlı kullandım, beğenmedim) Bioderma diğer temizleyiciler gibi bir hamlede çıkarmıyor göz makyajını. Dün arkadaşıma da anlattım, kendi güzel çıkarmadığını söyledi aynı senin gibi. Ben nasıl temizliyorum anlatsam aydınlatıcı olur sanırım :)

    3 tane disk pamuğa Bioderma H2O'yu döküyorum. ikisini kapalı gözlerime koyuyorum ve hafifçe bastırıyorum. 30 saniye kadar bekledikten sonra kirpik diplerime hafifçe baskı yaparak aşağı kaydıra kaydıra göz makyajımı siliyorum. Sonra 3. pamukla da yüzümü siliyorum. En son 4. bir pamuğa biraz döküp yüzümde kalanları, kaldıysa gözümde kalanları temizliyorum ve mis gibi oluyor. Tonikle temizlediğimde ise böyle bir görüntüyle karşılaşmıyorum ben çünkü 2. temizlediğimde ilk temizlediğimden arta kalanlar da çıkıyor :)

    Yağsız, su gibi bir temizleyicinin makyajı cildimizden söküp atmasını bekleyemeyeceğimizi düşünüyorum. O yüzden gözü temizlerken biraz bekletip işlemesine izin vermek ve üzerinden bir kere geçmek önemli bir nokta bence.

    Umarım faydalı olmuştur ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben de beklettim zaten bekletmeden hiç bir ürün çıkarmıyor. Yavaş yavaş kaydırarak temizledim ama anlattığın çok aşamalı benim için çok zahmetli. Zaten makyajdan sonra ben yüzümü yıkıyorum o yüzden :) Çok güzel anlatmışsın almak isteyen denemek isteyen olursa onlar için faydalı olur, teşekkürler :)

      Sil
  5. Lisa Eldridge'in videosunu da buldum Bioderma kullandığı :)

    https://www.youtube.com/watch?v=lxU4jiIMguM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok uğraştırıcı hiç bir anlamı kalmıyor :/ Uzun uzunnn makyaj yapabilirim ama çıkartırken bu kadar uğraşmam başka ürünlerle daha pratik hallediyorum bu işi. Benim sıkıntım aslında şu, gerçekten çok hafif makyaj var. Kirpiklerime sadece değdirdim rimeli. Normalde ben rimeli dolduruyorum kirpiklerime o zaman bu şekilde uygulamam şart olcak sanırım. Canım çok ama çok teşekkür ederim video için de faydalı oldu :)

      Sil
  6. Ben bu ürünü tonik niyetine makyajımı çıkardıktan sonra ekstra bi temizlik için kullanıyorum canım yoksa makyaj çıkarma konusunda mükemmel değil kesinlikle...Ama cilt temizliğinde üstüne tanımam bak mesela yüzümle cok oynarım ve oynadığım yerde hemen bi sivilce çıkar ama hemen biodermayı sürdüğümde sivilce felan cıkmıyo hiç:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bunu söylediğin çok iyi oldu bu yönünü bilmiyordum çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. çok sevindim bu yazıya, çünkü ööyle övülmüş ki bende yok diye dertleniyordum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsa da olur olmasa da olur makyaj temizliği konusunda bence, uygun fiyatlı bulursanız bir deneyin yine de :)

      Sil
  8. Çok güzel bi yazı olmus canım ben nivea kullanıyorum ama seffaf olan degil memnunum da ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mervecimm Niveayı denemek istiyorum canım elimdekiler bitince :)

      Sil
  9. bende ilk kullandığımda çok şişirildiğini düşünmüştüm , sadece tonik olarak kullanımı makyaj çıkarıcı olarak kullanımından daha verimli bence. makyaj temizliği konusunda hafif bi abartılması olsa da verdiği temiz his ve cildi gerçekten rahatlatması açısından güzel bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım bende ilerde böyle düşünürüm :)

      Sil
  10. Kesinlikle sana katılıyorum malesef biodermanın bu ürününüde çok şişirildi hatta benim blogda başka bir ürününden dolayı cildimi toparlayana kadar canım çıktı .Tabiki ürünler kişiden kişiye farklılık gösterir ama kimse kusura bakmasında şu ana kadar bir çok buna benzer temizleyici ürün kullandım ama hiçbiri yıkamama gerek klamadı dedirtmedi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildim hassas olmasına rağmen ürünlere mırın kırın eden biri değilim. Zaten bu yazımda da olumlu pek çok özelliğini yazdım. Kullanırım ama övüldüğü kadar olmadığını görünce hayal kırıklığı yarattı bilmiyorum ya.. Hangi ürünü canım sebium serisi mi yoksa :/

      Sil
    2. Aynen öle canım sebıum serisi...

      Sil
  11. Sadece yorumlamak yerine kıyaslaman çok iyi olmuş biton para verip alıyosun bu böyleymiş diye önüne arkasına bakmıyosun sonucu böyle oluyor işte bende sebium serisinden olanını kullandım sonuç vaadettiği gibi olsa da zaten yıkamadan yatmam o yüzden pratik olması daha önemli yaşasın çift fazlı temizleyiciler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum harfi harfiyen aynı fikirdeyim her cümlenin :)

      Sil
  12. çok iyi bir yazı, iyiki ben memnunum deyip geçmemişsin.. bende de aynı sorun var bioderma temizlemiyor yani bu el becerisiyle ilgili değil göz derimizi sökecek değiliz nazikçe olsada temizlemiyor. sayende benimde ilk işim bunu almak o olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle düşünüyorum zaten makyaj temizliği en fazla 3-5 dakikalık iştir yoksa ne anlamı kalır amacı pratik olması bu ürünlerin zaten :)

      Sil
  13. peki indirim kodu nu verebilir misiniz?nezamana kadar geçerli?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kod falan yoktu ben dün sitelerine baktığımda, dün ki indirimleri bu şekildeydi sitelere girip bakabilirsin

      Sil
  14. Loreal'i denemek istedim gerçekten, çünkü biodermayı ilk kullandığımda etkisi konusunda şaşırmıştım ama sanırım ondan kat ve kat iyi olanı varmış:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suya dayanıklı makyaj için üretildiğiden sanırım performansı çok iyi geldi benim için canım , tavsiye ederim sana da :)

      Sil
    2. Bir diğer konuyu da yazmak istedim. Doktorların bir çoğu sivilceli yüzler için biodermayı öneriyor. Ayrıca yukarıda bir video linki var ve biodermayla temizlerken göz üstünde biraz bekletip temizlendiği zaman daha iyi sonuç alıyorsun. Bastırarak silmenin pek bir anlamı yok:)

      Sil
    3. Teşekkürler en kısa zamanda deneyeceğim! :) Güzel bir yazı olmuş eline sağlık

      Sil
    4. Akneli bir cildim olmadığı için o konulardaki etkilerinden bahsetmedim canım ben direkt makyaj olayı ile ilgilendim diyebilirim. Loreali Bioderma kadar bekletmeden bastıramadan kaydırarak kolayca kullanabiliosun.. Bakalım inşallah yıldızım barışır Bioderma ile, belki cildime etkisi güzel olur belli olmaz tabi :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  15. Çok güzel bir yazı olmuş öncelikle. O kadar övülerek anlatılıyor ki yorumlarına çok güvendiğim bir arkadaşım memnun olmadığını söylediği ve ben göz makyajı temizleyicimden çok memnun olduğum halde yine de denemek istiyordum. Fırsat olursa deneyebilirim ama küçük boyunu alırım artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kötü bir ürün değil uygun fiyatlı bulursan dene mutlaka zaten ben eğrisi doğrusu ile yazdım belki dermotolojik açıdan faydalı bir üründür de. Sadece çok abartılmış makyaj temizleme konusunda :/ 70 TL edecek bir ürün asla değil...

      Sil
  16. ben H2O yu sevdim, ama temizleme işini tam yapmış gibi hissedemediğimden temizleme mendillerinden falan destek alıyorum:)

    çekilişime olsun , bloğuma olsun beklerim bir ara, sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende temizleme jellerinden :))) Davetin için teşekkürler canım izleyicinim katıldım çekilişe :)

      Sil
  17. bende bıodermaya yenı gectım bakalım cıldım hassa nasıl olacak...sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım enim de cildim hassas, hiç bir şekilde sorun yaşamadım :)

      Sil
  18. Merhaba, yazınızı ve tüm yorumları tek tek okudum. Uygulamalı ve resiml, süper bir yazı olmuş, ellerinize sağlık. Ben de Diadermine'nin çift fazlı göz makyaj temizleyicisini kullandığımı ve memnun kalmadığı yazmıştım blogumdaki yazımda. Aslında çıkarmamaısından çok görüşümü bozması,bulanık göstermesi ve yağlı hissi çok rahatsız edici.. Göz, kalemi ve tek kat rimeli tek seferde çıkaramıyor. Çıkarmış gibi görünüyor ama olan makyaj kisrpik diplerime iniyor.Birkaç pamukla silince tabi hassas olan gözlerim mahvoluyor. Bundan sonrakinde Loreal'i denemek istiyorum.. güzel yazınız için tekrar teşekkür ederim,sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim :) Diadermine'de aynı sorunları ben de yaşadım ve çıkarmasından da memnun kalmadım.. Pamuğa bile kalıntı çok az geliyor ve ağır bir yapısı var :/

      Sil
  19. Ben de bioderma kullanıyorum genel anlamda makyajımı iyi çıkartıyor ama rimelimi çıkarmakta gerçekten bazı zamanlar zorlanıyor :/ onun dışında gözümü yakmadığı için her zaman tercih edeceğim sanırım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)