29 Nisan 2014 Salı

Rival de Loop Young Far Bazı

Herkese Merhabalar,
Çok istediğim far bazıma kavuştum ve aldığımdan bu yana her gün kullanma fırsatım oldu. İşte incelemelerim ve yorumlarım:

Rival de Loop Young Far Bazı

  

Ürün, minik bir cam kavonoz içerisinde bulunmakta.


 Hijyen açısından bazılarınız için sorun olabilir ancak ben fırça ile ürünü göz kapağıma sürüp, parmaklarımla dağıtıyorum.


Baz sedefli bir yapıya sahip ancak bu durum farınızın rengini bozmuyor. Tek başına sürüldüğünde far olarak kullanılamaz çünkü iyice yedirildiğinde pek belli olmuyor. Yumuşak bir yapıya sahip. 
Göz kapaklarına kolayca sürülsede yapı itibari ile çok iyi emilme söz konusu değil. Likit ürünlere oranla daha katı ve bu özelliği ile farı daha iyi tuttuğunu fark ettim. 


 Burada gördüğünüz gibi fark bariz belli. Sol tarafta bazsız iki kat uygulanmış far varken soldaki bazlı iki kat uygulanmış görüyorsunuz.


 Buradaki makyajımda bazın üzerine sürülen farların kolay karıştırılabilir olduğu görülüyor. 
Göz makyajım 6-7 saat boyunca hiç bozulmadan kalmıştı. Kalıcılığını çok beğendim.

Peki hiç eksisi yok mu bu bazın ?
Daha önce Burada bahsettiğim Rival de Loop Far Bazı nı sevmemiştim. Göz kapaklarımı inanılmaz kuruttuğu için. Bu durum çok az da olsa bu üründe de var. Yağlı göz kapakları olanlar için iki Rival de Loop ürünü de aslında bir artı ancak benim göz kapaklarım normalde de çok kuru maalesef.
Ürünü biraz fazla kaçırınca farı sürdüğümüzde pullanmalar olabiliyor. 

Bitse yeniden alır mıyım? Daha iyisini keşfetmezsem; evet alırım. Fiyatı 8-9 TL. 
Okuduğunuz içi teşekkürler, sevgiyle kalın :)

İnstagram için Burayı (@misspoine)
Twitter için Burayı (@misspoine1)
tıklayabilirsiniz.

15 yorum:

  1. Bende aldim yine, daha öncede kullanmistiim, fiyatina göre gayet güzel bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok beğendim, iyi ki almışım :) Güle güle kullan canım :)

      Sil
  2. Ben bu ürünü seviyorum ama parmakla alması bi zor sanki degişik bi yapısı var :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Evet Mervecim biraz zor alınıyor bende far fırçası ile alıyorum sonra parmağımla yediriyorum ama farı kullandıktan sonra yıkamam gerekiyor dediğin gibi yapısı biraz değişik :)

      Sil
  3. güzel bir ürün gerçekten güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  4. Ben de aldim ama daha kullanmak kismet olmadi :) sira gelemiyor evdekilerden :) gule gule kullan tatlim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bizim bu stok stok ürünlerimiz :) Teşekkürler canım ürün hakkındaki yorumlarını merak ediyorum :)

      Sil
  5. rossman daha çok şube açmalı bizde böyle güzellikleri denemeliyiz :) teşekkürler post için. Piyasada biz hanımlar için far bazı açığı var, girişimcilere duyurulur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle bütün bazları denemek istiyorum :) Rossmann maalesef her yere mağaza açmıyor Adana'da çok uzak bir alışveriş merkezinde ve ürünler geç geliyor. Mesela gecen hafta gittiğimde RT fırçalar yoktu. Nyx ürünleri yok vs. :/ Neyse buna da şükür gerçi :))

      Sil
  6. Güle güle kullan tatlım :) Çok methini duydum ama hiç denemedim the balmın bazından memnunum onunla devam ederim diye düşünüyorum hem tüpte olması bana daha pratik geliyor tavsiye ederim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkür ederim :* Bende The Balm'ı çoook merak ediyorum indirimde bulursam alacağım :) Ona sahip olursam karşılaştırma yaparım muhtemelen :)

      Sil
  7. bende balmın var uzunca da bir süre gider bana biterse seneye falan alırım bu ürünü :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitince bir dene canim Balm kadar iyi ki bi fikrim yok ama :)

      Sil
  8. Bende the Balm'ın put a lid on it far bazı var o harika bir ürün. Bir de essence'in likit bazı var I love syage far bazı var ikisini çok severek kullanıyorum canım. Essence'i öneririm bende hiç kuruluk yapmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım Essence bende de var kuruluk yapmıyor ondan da çok memnunum :) Balmı da kısa zamanda edinmek istiyorum :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)