1 Nisan 2014 Salı

Flormar Passionate Dots Koleksiyonu: Far Paletleri ve Rujların İncelemesi

Herkese Merhabalar,
Dün Flormar Passionate Dots alışverişimden bahsetmiştim. Fiyatlar ve indirim bilgisi için BURAYI tıklayınız.

Bugün ise aldıklarımı bir an önce sizler için fikir olur diye incelemek istedim.

PD42 No'lu Far Paleti


 Bu paletteki bütün renkler sedefli. Dokuları ve pigmentleri çok iyi. Farlar toplam 20gr. Kesinlikle çok iyi. Renklerin bazıları iddalı gelebilir ancak o kadar yumuşak bir görüntü oluşturuyorlar ki önümüzdeki yaz ayında sıkça kullanacağımı düşünüyorum.


 İlk üst stradaki swatchlar bu şekilde. Fotoğraflardan daha canlı ve yoğun gerçekte. Üst sıra bence her zevke uygun farlardan oluşmakta.


 Alt sıradaki renkler daha çok yaz aylarında daha rahat kullanılabilir diye düşünüyorum. Özellikle turkaz (minte yakın)  rengi bu kadar seveceğimi düşünmemiştim.

PD41 no'lu Far Paleti


 Bu palet daha renkli. Renkli makyajları sevenlerin koleksiyonunda olmazsa olmaz diye düşünüyorum.  


 Üstteki sıra daha çok açık tonlarda. İlk baştaki beyaz serinin tek mat farı. Sanırım bir tek bu farı sevmedim. Onun altındaki ise açık şampanya rengini ise çok sevdim. En az renk veren ise neon sarı/yeşil arasındaki renk.


 Alt sıradaki pembe ve en üstteki yeşile bayıldım. Bu paleti bahsettiğim 3 renk için aldım aslında. Pigmentasyonunu beğendiğim ve sıkça kullanacağım bir palet diye düşünüyorum.

PD21 Ruj


Ambalajlar oldukça sağlam, asansörlü bir yapıda. Bence Flormar bu işi iyi biliyor.


 Rujların hiç biri parlak, ıslak, sedefli, simli yapıda değil. Tam olarak mat görüntüsü olmasa da evet rujlar mat yapıda diyebiliriz. Nemlendirmeleri gayet yerinde. Yapılarını Avon'un mat rujlarına benzettim.


 Şurada bahsettiğim Flormar'ın FL koleksiyonundaki ten rengi rujundan farklı olarak, daha çok içerisinde pembelik içeren bir nude. Ayrıca serinin en mat duran ruju. Çizgilere dolma yapmıyor. Tamamen opak görüntü veriyor. Sürümü gayet kolay.

PD23 no'lu Ruj


 İddalı görüntüsü nedeniyle alıp almamakta kararsız kaldım. İmdadıma halam yetişti ve bana çok yakıştırdı. İyi ki almışım. Evde sürüp sürüp dudağıma bakıyorum :)


Renk kırmızı alt tonlu tam bir turuncu. Canlı bir görüntüsü olsa da garip durmuyor. Bence, farklı görünüsü ile her tene yakışacak nadir rujlardan. DP21'e göre mat görüntüsü daha az diyebilirim. Sürümü de oldukça kolay.

Flormar'ı senelerdir kullanıyorum. Bence ürünlerin hakkını veriyor. İndirimle birlikte bu ürünlere kavuştuğuma sevindim. 

Flormar'ın çalışanlarından memnun olduğumdan daha önceki postumda bahsetmiştim. Çok sıcak kanlı ve ilgili oluyorlar. Çalışanlara ve bu konudaki titizliklerinden dolayı Flormar'a sundukları hizmetten dolayı teşekkür ediyorum.

Çekilişime Katılmak için BURAYI tıklayınız.

13 yorum:

  1. koşaa koşaa gider PD 23 itinayla alınır ;) turuncuyu sevdim cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevdim kesinlikle tükenmeden almalısın :)

      Sil
  2. Özellikle rujların renklerine bayıldım :) Dudakların ne kadar güzel canım maşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Uyyy farları gorunce pek begenmemistim ama kolunda uygulayip sedefli de olunca beni benden aldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sedefli far seviyorum. Pigmentasyonu fotograflardan daha guzel renkleride oyele bu fiyata kacmaz tavsiye ederim :)

      Sil
  4. turuncu rengi hiç sevmem ama sana yakışmış güle güle kullan hepsini :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevmem :) Makyajda, saçta ve dudakta sevdiğim başka hiç birşey de sevmediğim bir renk. Çocukken resim yaparken kullanmadığım tek pastel boyam turuncu olanlardı :)))

      Sil
  5. rujlarına bayıldım :) güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  6. Turuncudan bende aldım henüz dışarıda kullanmaya cesaret edemediğimden evde sürüp sürüp bakıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence renk çok güzel ve cesaret edip sürmelisin emin ol rujunun markasını soracaklardır :)

      Sil
  7. yaaaa ilk palet yeminimi bozduracak galiba bana :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu özel bir durum sonuçta bozulmuş sayılmaz :))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)