24 Nisan 2014 Perşembe

Karışık Alışveriş #15

Herkese Merhaba :)
Karışık bir alışverişle karşınızdayım!
Aslında bir çok küçük alışverişim oldu fakat kullandım, hangilerini yeni aldım vs. unuttum gitti. 
Dün yaptığım alışveriş toplu olunca paylaşıp haklarında biraz konuşmak istedim :)

İlk NYC ürünümü dün aldım. Bu lipbalmın ortasındaki elma şekli beni kendine çekti. Bloglarda ve instagramde sıkça gördüğümüz bu üründen mahrum kalamazdım. Yazısı yakında :) 5-6 TL - Watsons

Rival de Loop'un tüpte olan far bazını kullanmıştım yazısı Burada. Ancak RL Young serisinin bu bazını çok merak ediyordum. Maalesef Rossmann'a her gittiğimde ya ürün yoktu ya da hepsi parmaklanmıştı. Bu kez sıkı sıkıya bantlamışlardı :) 8,39 TL- Rossmann

Rival de Loop Young Kalıcı Likit farının testerını denediğimde bu benim olmalı dedim. Üstelik indirimde yakalamış olmam harika! 4,30TL indirimde - Rossmann

İşte başrol, işte alışverişin sebebi! Essence I Love Extreme Maskaram, kavuştum ve çok mutluyum. Hayatımda nasıl bir yer kaplamışsa artık yaptığım hiç bir makyaj içime sinmiyordu. Bir daha asla; elimdeki ürünler bitsin diye almamazlık etmeyeceğim. Uzun zamandır arıyor bulamıyordum. 10,25 TL - Rossmann

Isana saç köpüğünü daha önce arkadaşıma almıştık ve kokusu yapısı çok güzeldi.Üstelik kullandıktan sonra taranmayı bile vaad ediyor. Saçlarımı makine ile saracağım zamanlarda kullanmak için aldım. 3,99 TL indirimde - Rossmann

Diş macunum bitince sözlümün sevdiği Signal White Now aldım. Bir de Gold olanı çıkmış onu daha çok beğenmiş ancak fiyatı çok uçuktu. 6,90 kampanyalı - Migros

Diş macununu almadan önce Watsons'tan ikili diş fırçasını almıştık. 2,99TL olmalı Watsons 

Gelelim sohbet kısmına :)
Öncelikle ürünlerin yazısı yakında blogda olacak. Fotoğrafladım ve kullanıp yorumlayacağım.
Watsons çalışanlarına da bir çözüm buldum. Daha yanınıza yardımcı olmak için gelirken "Teşekkür ederim, yardıma ihtiyacım yok yanlız bakmak istiyorum ürünlere" derseniz alışverişinizii rahattttttçaaaaa yapabilirsiniz :)
 Essence ürünlerine gelince, fiyatların artmış olmasına çok üzüldüm. Gratis'te ve Rossmann'da durum aynı. İndirime giren bir markada değil üstelik... 
 Rossmann'da kendine özel markalara da zam gelmiş. Zaten fiyatlar uygun diye pek dikkat çekmiyor. Bu arada 30 TL üzeri alışverişe çocuklar için şemsiye veriyorlardı. Bende, kasadaki bayana tamam alalım dedim. Sözlüm kime alcaksın demez mi. Kendime diyemedim kuzenime dedim. Başladı hangi kuzenine kuzenler büyük falan.
Kendime alacamm ya bende uçurtma uçuracağım ne var :(

Burdan sabrı ve yardımları için ayrıca  teşekkür ederim sözlüme

Okumaya değer bulduğunuz için teşekkürler :) Öpüyorum çok!


21 yorum:

  1. Rival de Loop Young Kalıcı Likit farının rengine hayran kaldım bende istiyorum :))
    Rossman'da bende geçen sefer 25 tl lik alışverişe altapharma marka vitamin vermişlerdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir bak istersen canım son fırsat sepeti yapmışlar içine atmışlardı. Rossmannın hediye vermesi çok hoş bir hareket. Kasada iu kadarlık alışverişe şu ürün bu kadar mantığından çok daha bonkörce ve memnuniyet sağlayan bir davranış :)

      Sil
  2. Far bazından ben çok memnunum, umarım sen de memnun kalırsın. Güle güle kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) İnşallah memnun kalırım çok merak ettiğim ve istediğim bir üründü :)

      Sil
  3. maskara ve rdl far bazını bulmussun cok sevindim kuzuum gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkürler çok mutluyum bulduğuma :)

      Sil
  4. NYC ürününü ben de çok merak ediyorum güle güle kullan hepsini :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Yakında yazısını yazacağım bende bir kere denedim ama alacaksan koyu rengini al derim :)

      Sil
  5. Güle güle kullan tatlım =) Bende cicili bicili birşey aldığımda giydiğimde sen kendini çocuk sanıyorsun galiba senin kendi çocuğun var deyip hevesimi kırıyor sanki 50 yaşındayım =/ 24 yaşında mickey fareli tişört giymek çok mu saçma =( sinir oluyorum erkeklere..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkür ederim :) Bende 24 yaşındayım daha dün kedili tshirt aldım. Gökhan da çok kasıntıydı böyle konularda. Ofise gider gibi giyinmemi falan istiyordu sanırım ama alıştı artık çok şükür en azından hevesimi kırmıyor. Çok fazla mağaza gezdiğimiz için neleri beğeneceğimi biraz öğrendi ve o da alıştı. Bazen o çok kadınsı falan diye yorum yapıyor. Dün kedicikli tshirt aldım sonra köpekli görmüş onu getirdi mesela. Beraber alışverişe çıkmak ya da arada magazaları gezmek işe yarıyor bu konuda, tavsiye ederim :)

      Sil
  6. ben 50 yaşındayım hala da çocuksu şeylere bayılıyorum, nişanlın alışsın bence bu duruma:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alıştı çok şükür ama orda anlamadı benim kendime istediğimi :D

      Sil
  7. Nyc'nin yorumlarini bekliyorum cnm gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Kısa zamanda yorumlayacağım :)

      Sil
  8. NYC Balm'a bayılacagını dusunuyorum tatlım. RDL far bazını ben de almıstım buyuk hevesle ama elimde o kadar cok baz birikti ki bir kere bile deneyemedim. Ayrıca likit farı da cok merak ettim. Yazısını yakın zamanda bekliyorum :)) Gule gule kullan balım hepsini opuyorumm :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler :) Bazın fotoğraflarını çekerken hoşuma gitti ama henüz gözümde denemedim iyi bir baza benziyor :) Likit far beni çok şaşırttı sabah sürdüm yorumlayabilmek için ve hala sürdüğüm gibi duruyor :) Bulursan mutlaka al kuzum bende çook öptum :)

      Sil
  9. Güzel günlerde kullan canım :) Nyc lipbalmı ben de merak ediyorum. I love Extreme maskaraların siyahına bayılmıştım. Döviz pahalandığı için zamlar geldi ne yazık ki yapacak bir şey yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler canim :) Maalesef oyle hersey cok pahalandi ve insanlar hala uyuyor anlam veremiyorum :/

      Sil
  10. Sanırım artık benimde NYC ürünü alma zamanım geldi -,- Signal serisini kullandım az çok etkisini gördüm umarım sende memnun kalırsın canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah gorurum canim. Nyc markasi, ambalajlarindan midir bilmiyorum cekici gelmiyordu bana. Sirf ambalaji icin aldim bakalim nasil olcak :) Tesekkur ederim :*

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)