kellik çözümü etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
kellik çözümü etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

24 Aralık 2016 Cumartesi

ERKEKLERDE VE KADINLARDA SAÇ KELLİĞİ SORUNUNA KESİN ÇÖZÜM

Herkese Merhaba!
Öncelikle bu postu yayınlamak için epeyce sabrettim diyebilirim :) Eşimin saçları üniversiteden sonra dökülmeye başladı ancak mesleğinden ötürü şapka takmak zorunda olduğundan; eğitim ve mesleğe başlama döneminde dökülme epeyce arttı. Şapka takan beyler bilirler kulağa gerçekçi gelmese de erkekteki saç dökülmesini çoğaltan bir etkendir. Erken yaşta dökülme bence erkeklerde özgüveni düşüren bir unsur olsa da bizim ki fazla özgüvenli duruyordu. Çok umursamadım aman ektiririz fikri vardı. Sonra bir gün saç dökülmesi olayı gündeme tekrar gelince aklıma sevgili blogger arkadaşım Neslihan Altunel'in kendi saçındaki dökülme için olan etkili ve çözümlü yazısı geldi. Hemen eşime gösterdim. Açıkçası çok ümidim yoktu çünkü erkeklerdeki dökülme sorunu ile kadınlardaki aynı değil. Eşim çabuk yağlanan ince telli saçlara sahip bu nedenle; yağ saç derisini tıkayıp nefes almasını önleyip saçı döküyordu. Daha önce eczaneye gidip test yaptırdığında da saç derisinin kapalı olduğunu söylemişler. Neslihan arkadaşıma blog yazısı için teşekkürü borç biliriz. Kendisi olmasaydı derma roller denemek aklımızın ucundan geçmezdi. Blog yazısı için BURAYI tıklayabilirsiniz. 
Neyse bizde sonuç olarak internetten sipariş verdik ve ürünleri kullanmaya başladık.



Şimdi buraya dikkat! Alel acele yazıyı okuyup ürün almaya kalkmayın. İyice okuyun lütfen.

Saç yıkandıktan ve kurutulduktan sonra yapılacak işlemler:

1. Aşama

İlk ürün Derma Roller: Baş kısmındaki rollerın ucunda minik iğneler var. Bu iğneler sizin saç derinizdeki saç köklerinizin nefes almasını ve açılmasını sağlayan unsur. Saç için ideal ölçü 0.75 mm olsa da ellerinde kalmayınca biz 1 mm olanı aldık. Daha uzun olanı almanızı tavsiye etmem. 0.50 mm olan da çok ince kalır olmaz. Şimdi bu ürünü saç deriniz kızarana kadar ileri geri şeklinde sürüyorsunuz. Bastırmadan hafif hafif işleme devam ederken hafif kızardığını görünce başka yere geçiyorsunuz. Alın kısmındaki açılmalara mutlaka aynı işlemi uygulayın. Saçın yanlarında saç zaten hiç kalmamış kök çukurları görünmüyor diye düşünmeyin. Saçın sık olduğu yerlere de işlemi uygulayın ki var olan saçlarınızın dökülmesi dursun. İşlem biter bitmez içerisinde verilen alkol ile ürünü temizleyip kutusuna hemen yerleştirin ve vakit kaybetmeden aşağıdaki ürünü yani Minoxil'i uygulayın. Önemli bir not geçmek istiyorum: Derma roller satan firmadaki beyfendi saçın boyutunun önemli olduğunu söylemişti. Eğer saç seyrekliği çok değilse saç kesilirse daha rahat ürünün kullanılacağını belirtmişti. Eşim kullanım öncesi fotoğrafları çekildikten sonra saçını kestirdi ancak uzadığında da ürüne devam etsede dolaşma vs. yaşamadık. Beyler yine de risk almaya değmez saçlarını kısaltsınlar.



Bu derma rollerı saç derinize hangi hareketlerle kullanacağınızı gösteren bir fotoğraf.


2. Aşama
Minoxil Sprey: Minoxil spreyin bayanlar için olanı ayrı erkekler için olanı ayrı. Eşime erkekler için olan %5 oranlı spreyi kullanıyoruz. Bayanlar için olan ise %2 ancak erkekler için olan %5 oranındaki ürünü kullanmak daha iyi sonuç verebilir çünkü kellik problemi erkeksi dökülmenin bir sonucudur. Minoxil spreyi saç derisinin tamamı için yaklaşık 4-5 kez sıkmak yeterli oluyor. Masaj yaparak; derma roller kullanılan saç derisine iyice yedirmeniz gerekli. Minoxil saçı biraz sertleştiriyor. Sanki saç şekillendirici kullanıyormuşsunuz gibi yapıyor. Kullanımdan sonra var olan saça şekil verirseniz gün boyu öyle dolaşırsınız :)




Bu işlemleri ilk 2-3 ay sabah ve akşam yaptık. Sonra günde 1 keze düşürdük. Aslında sabah akşam yapılsa daha makbul. İlk yapıldığında çok acıtmasa da zamanla açılan saç derisi hassaslaşıyor ve derma roller 5 dk lığına küçük bir işkenceye dönüşüyor eşimin tabiriyle. 1 hafta kadar sonra uygulama esnasındaki ağrının bittiğini söyledi eşim. İğneli uçlara sahip derma roller sizin gözünüzü korkutmasın. Artık eşimin eli öyle alışmış ki 2 dakikada bitiriyor.

Şampuan kullanımından da bahsetmek istiyorum.  Bioxcin Genesis, Zigavus , Anaphase  Ducray, Vishy Dercos Neogenic, La Roche Posey Kerium Ds kullandı eşim. Hatta Zigavus'un içerisine Çam Terebentin ve badem yağı bile ekliyordu. Hiç birinden memnun kalmadı. Derma roller- minoxil'e destek olarak çok memnun kaldığı Bioxcin Quantum Kuru ve Normal Saçlar için olan Şampuanı kullanıyor. Eşimin saç tipi yağlı ama bundan memnun kaldı. Çok şükür yastık eskisi gibi tüy dökmüş kedi gibi olmuyor :)



Aşağıdaki fotoğrafların altında açıklamaları bulunmakta. Eşimin saçlarında dökülme yaklaşık 2.5 yıldır devam etmekte. Yani aradan yıllar geçip saç kökleri tamamen kapanmış kimseler varsa bu uygulama sonuç vermeyebilir. Yani 10 yıldır kellik sorunu olan biri için sonuç nasıl olur bilemeyiz. Ayrıca sık sık yalan dolan para karşılığı yazılan dolandırma ve sahtekarlıkla ticaret yapan sayfalar var. Lütfen onlarla karıştırmayın. Bu ürünleri kendimiz araştırdık gittik satın aldık. Kimden gördük kaynakta belirttik. Umarım sizler için de faydalı bir yazı olur.



 Fotoğraflarda soldaki önceki fotoğraf. İkisi de flaşlı çekilmiş. Sağdaki yeni fotoğraf ışık altında flaşlı çekildiği için açık renk çıkmış sizi yanıltmasın. 


Her iki fotoğraf flaşsızdır. Soldaki önceki hali sağdaki şimdiki halidir. Bu fotoğrafta daha açık belli olmakta. Çünkü yeni çıkan küçük saçları flaşlı çekimde görünmediği için çok belli olmuyor. Koyuluktan da anlaşılacağı üzere yeni çıkan saçlar dışarıdan bakıldığında görünen deriyi oldukça kapatmıştır. Ayrıca saç uzunluğu hemen hemen aynıdır. 


Soldaki fotoğraf önceki hali.Artık iyice dökülmüş ve zayıflamış minik saçlar var dökülmeyi bekleyen. Sağdaki fotoğrafta o saçların hem dökülmesi durdu hem de yeni saçlar çıktı ve güçlenmeye başladılar. Tüy gibilerdi her geçen gün sertleşmeye ve koyulaşmaya başladılar. 
Profesyonel makinem olmadığı için telefon ile çektiğim kadarını gördünüz. Uygulamaya 25 Ağustos'ta başladık. Ekim ayında artık gözle görülür değişim başlamıştı ancak bugünlerde eşime saç mı ektirdin vs. gibi sorular gelmeye başlayınca o kadar emeğin meyvesini aldık diye düşünüyorum. Tabii ki aradan 4 aya yakın bir süre geçmiş olsa da bu henüz başlangıç. Bu nedenle olumlu ya da olumsuz sonuçlar olursa burada fotoğraflarla güncelleyeceğiz. 

Lütfen sorularınızı, yazının tamamını okuduktan sonra sorunuz. En kısa sürede eşimle cevaplayacağız :)

Ürünlerin fiyatları eczanede ve internette değişip duruyor. Derma rollerı zaten internetten başka yerde bulamadık. Bioxcin 18-25 tl arası- Minoxil 30-35, derma roller 50-55tl arasında değişiyor. Satın altığınız ürünlerin son kullanma tarihlerine lütfen dikkat edin.

Okuduğunuz için teşekkürler, sevgiyle kalın...

İnstagram için Burayı (@misspoine) 
 Twitter  için Burayı (@misspoine1) tıklayınız.