26 Nisan 2016 Salı

5 BLOGGER 1 ÜRÜN/ ESTEREL GÖZ KALEMLERİ-DİPLİNER

Herkese Merhabalar,
Bu haftaki konuğumuz Esterel ürünleri.
Esterel 20 yıllık bir Kozmetik markası. Göz kalemlerini Almanya'daki fabrikasında üretiyor. Cilde zarar veren madde içermemesi, sudan çıkmama özelliği, kolay sürümü ve kalıcılığı vaad ediyor. 



 Göz kalemi denince bu konuda çok sık marka değiştiren biri değilim. Çok fazla da göz kalemi denemelerim olmamıştır. Bu hem benim gözlerimin hassaslığı ile alakalı hem de renkli göz kalemleri kullanma alışkanlığım pek yok. Ancak Esterel ürünleri bana geldiğinde hemen elimde denedim. Renkler tam benlik olmasının yanı sıra kalemlerin yapısı  yumuşacıktı. 



Göz kapaklarım çok yağlanmıyor gün içinde o yüzden kalıcı buldum kalemleri. Bende akma vs. olmadı. Tek seferde renklerini veriyorlar. Yapıları bir harika. 



Renkli dipliner ise oldukça canlı ve ışıltılı bir renge sahip. Ben bu renkleri göz kapağımın üstüne değil de alt kirpik diplerime sürmeyi tercih ediyorum. Bu ürünün kalıcılığını mükemmel seviyelerde buldum hatta elime denediğimde ürün yıkadığım halde geçmedi :)


İtiraf edeyim renkleri o kadar beğendim ki sabah tereddüt etmeden sürdüm sürüştürdüm. Üste lacivert alta turkuazı ve alta biraz da dipliner kullandım.




Esterel göz kalemlerini iyinin üzerinde buldum. Alerjik hiç bir reaksiyon göstermedi. Su ile temas edecek bir durum olmadığından suya dayanıklı mı bilmiyorum. 
Esterel;'in bu güzel  ürünlerine Buradan ulabilirsiniz.  Kendilerine ürünler için teşekkür ediyorum.

Ürünler 4-10 tl arasında fiyatlara sahip. Eminim herkesin bütçesine uygun. Eğer denk gelir ya da online alışveriş yaparsanız denemenizi öneririm. 

Diğer blogger arkadaşlarım farklı renklerdeki ürünleri yorumladılar. Onların da bloglarındaki yazılarına ulaşmak için aşağıya göz atabilirsiniz :)

İlke'nin Blogu için Buraya,
 Mehtap'ın Blogu için Buraya,
İlken'in Blogu için Buraya
Özlem'in Blogu için Buraya tıklamayı unutmayın 

 İnstagram için Burayı (@misspoine) Twitter  için Burayı (@misspoine1) tıklayınız.

6 yorum:

  1. çok hoş bir göz makyajı olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım ama sanırım tlfndan yayınladığım için fotografların diğerleri görünmüyor. Ürünlerin fotografları için persembeyi bekleyeceğiz üzgünüm burdan yayını okuyan arkadaşlarımın bilgisine

      Sil
  2. Maaşallah sanada çok güzel yakışmış :)
    Kalem yumuşak oldu mu hele birde akma yapmıyorsa değme keyfime önerin için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Yumuşak ve akmayan kalem yapmışlar :)

      Sil
  3. Makyaj çok hoş görünüyor :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)