11 Aralık 2014 Perşembe

Rimmel London Brow This Way Kaş Maskarası /04 Blonde

Herkese Merhabalar,
Kaş maskarası bulmayı geçtim renkli kaş maskarası bulmak mucize oldu artık. Watsonslarda satılan Rimmel London markasına ait kaş maskarasını görünce çok sevindim. Saçlarım açık kumral tonlarda olduğu için kaşlarımın siyahlığını saç boyası ile kırıyorum. Sonuç olarak orta kahveler bile bazen koyu geldiği için kaş kalemimde dahil kaş maskaramı en açık renk seçtim.

Rimmel London Brow This Way Kaş Maskarası 


Ürün minik bir ambalaja sahip. Uç kısmı maskaralara göre daha minik. Kullanım kolaylığı sağlıyor.
Gün içerisinde sabitleme işlemini başarıyla yerine getirip kaşları güzel boyayıp belirginleştiriyor.
Kaşlarıma konturü kalem ile çizerek verdiğim için mutlaka kaş kalemine ihtiyaç duyuyorum. Bu ürün kaş boşluklarında yeterli değil. Mutlaka far ya da kaleme ihtiyaç duyacaksınızdır.
Tekrar tekrar alacağım bir ürün oldu. Severek kullanıyorum.
Okuduğunuz için teşekkürler, sevgiyle kalın :)
İnstagram için Burayı (@misspoine)  Twitter için Burayı (@misspoine1) tıklayınız.

7 yorum:

  1. Kesinlikle ben de bittikçe alacağım. Bendeki bi koyu rengi o yüzden ayrı bir kaleme ya da fara ihtiyaç duymuyorum. Gün içinde de akmamasına dağılmamasına bayldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kaşlarım çok problemli o yüzden kaleme ihtiyacım var konturlemek için yoksa kavis verme işi bu ürünle olmuyor. Ben de çok memnunum güzel sabitleniyor :)

      Sil
  2. canım bir de kullanılmış ve kullanılmamış halini fotoğraflayabilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yayınlayacaktım ancak fotoğraflarda benim kaşlarım hiç güzel çıkmıyor ve belli olmuyor ne kullandığım :/ Bir de ürünü kaybettim iş yerinde önce onu bulmam gerekecek yine de senin için deneyeceğim fotoğraflamayı :)

      Sil
  3. öncesi sonrası fotoğrafı olsa çok iyi olurmuş. Tek başına yetmiyor dediğin için deneyip denememekte karasız kaldım. Zira kaş boyası, kaş farı,kalemi vs kullanarak halloluyorken bu ürünle diğerlerini de kullanacaksak ooo =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben konturlemek için kaş kalemi kullanmak zorundayım. Benim gibiyseniz yetmez. Ya da kaşlarınızda boşluklar varsa yetmez yazıda belirttiğim gibi. Bu ürün renklendirerek kaşları sabitliyor. Özellikle kaşlarını saç boyası ile kırıyorsan ve o kaşlar 15 gün sonra koyulaşmaya başlıyorsa vazgeçilmez olabilir böyle bir ürün :) Öncesi sonrası yapamıyorum çünkü her açıdan farklı görünen kaşlara sahibim. İnstagram fotoğraflarımda fark edebilirsin bu durumu. Hatta göz makyajı vs paylaştığım zaman da sanki kaşıma hiç bir şey kullanmamışım gibi duruyor fotoğraflarda :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)