11 Aralık 2014 Perşembe

4 Blogger 1 Ürün / Réve de Varens Parfüm

Herkese Merhabalar,
4 Blogger 1 ürün etkinliğimiz bugün misler gibi kokuyor çünkü bir parfüm deneyimi ile sizlerleyim :) Bu kez sponsorumuz Ulric de Varens oldu. Hepimiz aynı parfümde karar kıldık ve ürün elimize yakın zaman da geçti. Konu parfüm olunca, koku hakkında ""Kişisel yorumlayıp, karar vermek" zor olmuyor. Koku, tat vs. bunlar genellenemeyecek kadar hassas duyular. Bu nedenle yorumlamaktan en çok çekindiğim konu parfümdür. 

 Ulric de Varens / Réve De Varens


Ben koku konusunda oldukça hassas biriyim. Çiçeksi ve pudramsı kokulardan hoşlanıyorum ancak bize sunulan parfüm seçeneklerinde kokudan çok dış ambalajına bittiğim "Reve de Varens" parfümünü seçtim. Ambalaj bir harika ve makyaj masam da olmasından çok mutluyum. 

Kokuya gelecek olursak; kargoyu açmamla kokunun yayılması bir oldu. Ürünü sıktığımda çok şekerli geldi. Dediğim gibi şekerli koku seviyorsanız bu koku tam size göre.  İçerisinde hoşuma giden feminen notalar var. Ancak koku şekerli olduğu için bana ağır geldi. 

Web Sitesinde koku tarifi şu şekilde yapılmıştır.
Çiçeksi, Meyvemsi, Musk notaları
Bu koku, kadının feminen doğasınının izlerini işler. Baş notaları turunçgillerin parıldayan etkisiyle açılır, ardından neşeli meyvemsi notalar yerini alır. Çiçeksi kalbi, hoş ve narin çiçeklerle rafine ve sofistike birhava yaratır. Alt notaları Sandal ağacı ve Patchoulinin sıcak etkisine yoğunlaşır.   



Ulric De Varens markasına ait koku kartelası oldukça zengin. Kendi koku zevkinize göre seçeceğiniz bir başka parfümün de Reve de Varens gibi kalıcı olacağına inanıyorum. Ürün akşama kadar üzerimden çıkmadı. Keşke daha çiçeksi bir kokusunu seçseydim diye düşünmedim değil :) Bu arada parfüm konusunda kendim kadar nişanlımın beğenisine de çok önem veririm.  Nişanlım, güzel, hoş bir koku sadece biraz şekerli senin için diye yorumladı. 
Yazılarımızı değerli bulup etkinliğimize katıldıkları için Ulric de Varens'e mis kokulu teşekkürler :) 
Rêve de Varens 50 ML Satış Kanalları ve Fiyatları:  Watsons, Rossmann, Aralık sonu itibariyle Gratis ve web sitesinde satıştadır.
34,90 TL satış fiyatı olmakla birlikte, Aralık ayı boyunca %20 indirimde olacaktır.

Online Alışveriş ve Diğer Parfüm Seçenekleri için BURAYA tıklayarak inceleyebilirsiniz. 

Etkinliğimiz de bu ürünü yorumlayan dğer blogger arkadaşlarımın yorumlarına ulaşmak için;

İlke'nin Blogu için Buraya,
 Mehtap'ın Blogu için Buraya,
Gizem'in Blogu için Buraya tıklamayı unutmayın
 Okuduğunuz için teşekkürler, sevgiyle mutlu kalın!

4 yorum:

  1. Gerçekten ilk fısta bıraktığı şekersi koku. İçeriğine bakınca böyle bir koku alacağımı düşünmesem de şaşırttı beni =)

    YanıtlaSil
  2. Şişesi gerçekten çok şık canım, ben de beğendim, şifonyerime renk kattı :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Canım ellerine sağlık evet banada çok şekerli geldi ama şekerli koku tercih edenler çok beğenir muhtelen :))

    YanıtlaSil
  4. 4 blogger bir ürün etkinliğine ben de katılmak isterim ? Ürünleri deneyib yorumlamak çok güzel bir hiss. :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)