26 Temmuz 2014 Cumartesi

Gratis Bayram İndirimi ve Karışık Alışveriş #19

Herkese Merhabalar, 
Son Gratis indirimi de dahil karışık bir alışveriş yazısı hazırladım. 

Gratis Bayram İndirimi
 Cindy Lou hariç istediğim herşeyi buldum bu sefer. Far Bazımı İstanbul'dan Adana'ya getiren arkadaşım Birgün'e çok teşekkür ederim :)


Essence All about Cupcake no53 7,30 TL
The Balm Far Bazı 16 TL
The Balm Gloss 11,25 TL
Maybelline Color Tatto 65 Pink Gold 8 TL
Eklips Allık Fırçası 5,90 TL
Benri Islak Mendil 1,50 TL
Seyahat Kapları 1,50 TL 

 Karışık Alışveriş
Bacak Losyonunu ferahlarım diye bir ümit aldım ancak Adana sıcaklarına faydasız. LTB'de oje çıkarmış. Sonunda Adana'da bir Elite ürünü buldum.


 Gratis'ten Bacak Losyonu 3-4 TL
LTB Oje no26 2-3 TL tavsiye etmiyorum
Elite Suya Dayanıklı Dudak Kalemi  118 1TL

Farmasi Alışverişim
Sonunda üye oldum ve memnun kaldığım bir alışveriş oldu. Yalnız site biraz karışık geldi ve istediğim 4'lü far paleti seçeneği bir türlü çıkmadığı için alamadım.


Yüz Beyazlatıcı  Krem 9TL
CC Krem 14TL
Bir de kargo ücreti ödememek için sepetinize El kremi düşüyor fotoğrafa eklemeyi unutmuşum 6TL
Farmasi'nin gönderdiği testerlar

Flormar Alışverişim
25TL kargo ücretsiz ve %70'e varan indirimle çekiliş için hediyeler aldım ve bunlarda kendime aldıklarım.

 Metallic Farlar A004-A005 3,50 TL
PD Sabitleyici Pudra 6TL

Sanırım uzun bir süre alışveriş yapmayacağım. Listemde Garnier göz temizleyici, Cindy Lou, Avon Makyaj Sabitleme Spreyi var sadece. Kışa doğru Mac Fırça Temizleyicisi alacağım.

Sizler neler aldınız bu indirim döneminde paylaşmak isterseniz yorumlarınızı bekliyorum :) 
Okuduğunuz için teşekkürler
 Sevgiyle kalın

39 yorum:

  1. Ne güzel şeyler almışsın.Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Ne çok şey almışsın hersini güle güle kullan canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet canım yine duramadım ya :)) Teşekkür ederimm

      Sil
  3. Güle güle kullan farmasinin sitesini ben de merak ediyorum bu aralar ama dediğin gibi çok alışveriş yaptım birazcık bekleyecek:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım üye olmadan alışveriş yapılmıyor yani danışman olman gerekiyor. Bence yakınında Farmasi danışmanı varsa ordan alışveriş yap :)

      Sil
  4. Güle güle kullan tatlım. Ben de tutuyorum kendimi, bir süre daha yasakladım kendime alışverişi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Ben de tutuyorum sanıyordum da ufak ufak yapıp büyük bir alışverişim olmuş :))

      Sil
  5. Bu indirimdede mary lou bulamadım zaten tek ihtiyaç o bide fırçalar ama çok indirim olmamışş rt fırçalarda :/ hepsini güle güle kullan canım harikalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkür ederim :) RT fırçaları Kozmela'dan alabilirsiniz bence sık sık %50 indirime giriyor. Katı katı fiyat üzerine %50 yapıyorlar ama yine de en düşük Kozmela'da oluyor. Balm Jovi Paletin yoksa 20 TL Mary Lou almak yerine biraz daha ödeme yapıp Balm Jovi al derim :) Ben nerdeyse 1 senedir kullanıyor içindeki mini Mary Lou'nun dibini bile görmedim :)

      Sil
  6. Güzel şeyler almışsın, güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Canımmm seni çok iyi anlıyorum. Burası da yarı medeniyet sayılır. Halen bir çok mağaza ve marka yok burda da :/ Sen liste yap ben sana burdan kargolarım <3

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan tatlım <3

    YanıtlaSil
  9. güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  10. Valla bayıldım aldıklarına canım. Güle güle kullan hepsini:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım daha iyileri senin olsun :)

      Sil
  11. Cindy Lou gerçekten alınası bir ürün ama indirimde bulması gerçekten zor oluyor. Ben %50'de bulup alan nadir şanslılardan biriyim :) Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım :) Yine standlar doluydu hayret ettim bir tek Cindy Lou yoktu artık o da başka indirime kaldı sağlık olsun :)

      Sil
  12. Hepsini güzel günlerde kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  13. Canım benim güle güle kullan. Bu arada rujun rengini çok sevdim sürüp sürüp geziyorum. :D Tavsiyene uymakla iyi ettim. Ayrıca ben bugün kendimi tutamadım diğer tavsiyelerine de uydum. :D Topluca battık galiba :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha Balm Jovi aldın dimiii :))) Sende aldıklarını güle güle kullan tatlım çok teşekkür ederim :) Bende hepsini fotoğrafladım yazılarını yazacağım şimdilik hepsini çook beğendimm :)

      Sil
  14. iyi günlerde kullan canım...ve lütfen ayak ve bacaklarını rahatlatıp serinletecek birşey bulursan şöyle koca koca puntolarla paylaş çok duacın olurum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bu ürünü klimalı ortamda kullan ferahlatıyor epeyce. Ben öğrenci evimde kaldığım için klimam yok ve işe yaramıyor sıcak ortamda çok çok az bir şey etki ediyor. Vantilatör karşısında serinliğini hissediyorum. Daha iyi bir ürün bulursam alırım ancak Elifcan bu ürünü kışın kullanmakta zorlanmıştı soğuğu daha çok hissettiriyor falan diye.

      Sil
    2. hmm..hemen deniyim o vakit .. çok teşekkürler :)

      Sil
  15. Hepsini güle güle kullan, sana yarayan bir indirim olmuş :) LTB 'nin ojelerinden ben de almıştım ben memnun kalmadım ama bakalım sen begenecekmisin.
    Sonracığıma Maybelline Color Tattoo tercihini sevdim, o fardan çok memnun kalacaksın :D
    Elite dudak kalemlerini seviyorum ben. 1 TL ye düşmüş iyi ki karşılaşmadım 10 tl mi kaparlardı hehe

    Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım :) LTB ojeden ben de hiç memnun kalmadım hiç güzel değil :/ En çok istediğim renk color tattooda pink golddu ona da kavuştum çok beğendim ilk denemede :)

      Sil
  16. Elite dudak kalem nasıl bulacaksın bakalım, son zamanlarda ruj yerine dudak kalemi kullanır oldum desem yalan olmayacak daha kalıcı oluyorlar cünkü =))

    Dolu dolu bir alışveriş olmuş. Bende eklips göz fırçası için ugradım ama fırçalar tükenmişti =( Far bazını da sonra hep alışveriş yazılarında gördüm. Artık bir sonraki bayram indiriminde alacaklarım arasında :P

    Hepsini güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elite Flormar gibi bir dudak kalemi. Ben kullanmadım ama essence için "ruj gibi yapısı" olduğu söyleniyor ancak bu ürün kurutuyor tek başına sürmek zor açıkçası ama kalıcılık açısından ve işlevi açısından orta halli iş gören bir dudak kalemi :) Eklipsler zaten hesaplı ya indirimsiz zamanlarda bulcağını düşünüyorum :) Far bazını henüz denemedim sanırım elimdekileri bitirnce açacağım :))

      Sil
  17. Ben indirimleri yakalayamamış olsamda , bayramın son günü biten kaş kalemimi yeniledim, pastelin nude serisinden bir kaç oje aldım, birde el kremi.
    İhtiyaç dışı almamaya özen gösteriyorum artık :)

    sende aldıklarını güle güle kullan fıstık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım sende güle güle kullan aldıklarını çok teşekkür ederim :) Ben de uzun zamandır ihtiyaç dışı ürün almıyordum ama dayanamadım bu kez :) Nude ojeleri merak ediyorum henüz deneme fırsatı bulamadım unutuyorum her defasında :))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)