8 Temmuz 2014 Salı

Gratis Alışverişi #18

Herkese Merhabalar,
Geçenlerde Gratis'e karşı koyamadım ve ufak tefek alışverişler yaptım. Bir kaç şey daha aldım ancak fotoğrafa ekleyemedim. Yazılarını blogda görürsünüz artık. Çünkü, yeniden eski düzenime kavuştum sayılır. Çok özlemişim blog yazmayı ve yazıları okumayı :)


Elseve Mucizevi Yağ 9 TL'ye düşünce 3 tane aldım. Birini anneme verdim. En sevdiğim saç ürünlerinden biri. Blog yazısı için BURAYI tıklayınız.
Gliss'in Ultimate Repar Şampuanı ise şampuan arayışımı sonlandırmama neden olan bir ürün. Yakın zaman da yazısını blogda okuyacaksınız. Kuru ve Yıpranmış saçlar mutlaka denemeli. En büyük boyu 9 TL'ye düşmüştü.
Diadermine çift fazlı makyaj temizleyiciyi ise, kasa da 5 TL'ye geliyordu ancak ben sevmedim. Yazısı yakında gelecek. Anneme almıştım.
Rexona'nın cotton olan bu roll-onun kokusuna bayılıyorum. 48 saat etkili yazıyor. Kışın tamamen doğru ancak yazın 24 kadar saat bende etkili oluyor. İçeriği ile ilgilenmiyorum ama alüminyum var.
Eklipsin bu iki fırçasını denemek için aldım. 3-4 TL civarındaydı her biri. Bence iyiler. Yazısı yakında.

Fırça haricinde tamamen ihtiyacım olan ürünleri uygun fiyata aldığım için iyi bir alışveriş oldu.
Gratis'in banyo setlerinde, Gratis karta özel %40 indirim vardı. Halen devam ediyor olabilir. Bir bakmanızı tavsiye ederim.

Okuduğunuz için teşekkürler, sevgiyle kalın :)

17 yorum:

  1. Elseve in bu yağını denemeyi çok istiyordum fiyatı da uygunmuş. İndirim bitti sanırım =/ Güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balım indirimin son günü aldım ben de :/ Ama 4 Ağustos Gratis'in doğum günü iyi bir indirim olabilir. Acelen yoksa bekle derim :) Teşekkür ederimmm

      Sil
    2. Bu ayda indirim var hem gratis hem de watsons ta :)

      Sil
    3. Aa ne zaman acaba bir liste yapmak lazım desene :)

      Sil
    4. Temmuz kataloğunda gördüm ağustosa kadar devam edecek indirim.

      Sil
    5. Teşekkürler canım bilgilendirdiğin için :)

      Sil
  2. Mucizevi Yağ'ı ben de bu kampanyayla aldım ve gerçekten çook memnun kaldım.Güle güle kullan hepsini :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler, güle güle kullan sen de :) Ben bu yağ için reklamlar dönmeden önce almıştım. Hatta yağın ilk yazısını yazan benimdir diye düşünüyorum blog dünyasında. O zamandan bu yana vazgeçilmezim oldu :)

      Sil
  3. Yağ gerçekten başarılı tavsiye ederim. Bazen Migroslarda veya satışı yapılan başka marketlerde de çoğu zaman 10-12 civarına düşüyor :)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım.Sen İnstagrama fotoğraflarını koyduktan sonra fırçalara bakmak için gittim ben de, bunları göremedim. Aslında üşenmeyip Real e gitmeli. Bana en büyük mağaza orada gibi geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkür ederim çook :) Maalesef ben de 2-3 gün sonra gittiğimde çok az ürün vardı eklipsin :/ Ancak sungerleri hem indirimdeydi hem de cok fazlaydı. Kenan Evren Bulvarındaki en büyüğü sanki Gratislerin..

      Sil
    2. Ben oraya hiç gitmemiştim canım. Bir bakayım oraya da. Çok az fırçam var. Başlangıç için iyi olabilir. :D

      Sil
    3. Kesinlikle başlangıc için çok iyi ama kozmelada vs. indirimde bulursan RT fırçalarından al canım ve ecotools :)

      Sil
  5. Gule gule kullan canım elseve bende merak ettim hemde fiyatı ds bayağı bir düşmüş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Uygun fiyata görürsen bi dene derim :)

      Sil
  6. Rexona cotton ve shower clean in kokularına bayılıyorum ben deeee! Ama içeriklerinden dolayı bıraktım artık 4. den sonra:( Eklips fırçalar çok güzeeel ben de dün yazısını yazmıştım hatta bugün gidip 1 tane daha far fırçası alcam bulursam. Elseve'in şu mucizevi yağını da alayım çok meşhur herkes memnun ben hala alamadım:) Güle güle kullan hepsinii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben içeriğe takılmak istemiyorum psikolojik olarak kanser olacaktım bir ara :)) Şaka bi yana içeriği iyi olanlar hem çok etkili değil hem de çok pahalı oluyor. Ben çabuk bitiriyorum bu tarz ürünleri. Far fırcası karıştırma işleminde çok iyi ben de çok beğendim :) Yağı denemelisin Loreal'in en iyi saç ürünü :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)