14 Ağustos 2013 Çarşamba

Tatilde Güneşten Korunmak İçin Neler Kullandım?

     Herkese Selamlar 
  Bende bayramda tatile gidenlerdendim. Aman aman iyi geçmedi. Çünkü Fethiye'ye gitmekten vazgeçip, Alanya'da soluğu alınca yer bulamadık tabikii!

  Yol boyu ve sahilde yüzüme Solait Güneş Kremini kullandım. Watsons'da kasadaki indirimden faydalanıp 3 TL'ye almıştım. İyiki almışım. Bu seyahat boyu ürünü cilt çabuk emiyor, yapış yapış his olmuyor, ağırlık yapmıyor ve güzel bir kokusu var. 50 SPF güneş korumalı olduğu için güvenle kullandım.

  Aslında 50 faktorlü güneş koruma kremlerinin cilde yararından çok zararı olacağını ve sürekli kullanmamam gerektiğini doktorum söylemişti. Çünkü bu şekilde yararlı olacak ışınları da engellediği, 25-30 faktörün kullanılmasını söylemişti. Bende mayıs ayında Avon Sun markasının 25 faktörlük hassas ciltler için olan kremini almıştım. Ancak bunun yüz için mi vücut için mi olduğunu hatırlamıyorum :) 150 ml büyük ihtimalle yüz içindir. Bu ürünü de vücudum için kullandım sahilde. 
  Çok  çabuk kararan ve leke olan bir cildim olduğu için güneşten saklanarak geçirdiğim bir yaz olsa da bu kremler güneşteyken beni korudu ve iyi ki almışım dedirtti. 
Keşke kız kardeşim de blog yazsaydı. O da Nivea'nın güneş koruyucu sütünü kullandı ve çok memnun kaldı. Hatta o baya baya bronzlaştı :)
Okuduğunuz için teşekkür ederim, bir başka postta görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)