3 Ağustos 2013 Cumartesi

Sevmediğim Ürünler #1

Genel de beğendiğimiz sevdiğimiz ürünleri yazıyoruz. Ancak sevmediklerimizi yazmakta bi o kadar yararlı olacaktır eminim diyerekten başlıyorum.
SEVMEDİKLERİM

1 Avon Makyaj Temizleme Sütü
 Bildiğiniz üzere Avon'un içinde pek çok marka var. İyisiyle kötüsüyle bu işi götürüyor. Kocaman bir marka olmuş. Bilmem kaç tane temsilcisi bilmem kaç milyon satış yapıyor. Bir çok videoda, bir çok blogta da rastladım; HİÇ BİR İŞE YARAMAYAN bu ürünü halen satışa çıkarmak YAKIŞIYOR mu? Gelelim neler yapmıyor bu ürün.
Canlarım bu süt yerine evdeki içeceğiniz sütle yüzünüzü temizleseniz daha iyi. BB kremi bile temizlemiyor. 
Pamuğun üzerine döküyorum ancak pamuğun içine nüfus etmek yerine şıpır şıpır yere dökülüyor.
Bir de o kadar bereketli ki; kullan kullan bitmiyor. 
Yapış Yapış bir his vermiyor. Biraz yağlı his verebilir. 
Göz altlarımdaki kapatıcıyı çıkarırken canımı çok yakıyor. 
İlk kullandığım zamanlar gözümde yanma yapınca göz makyajı temizliğinden vazgeçtim . Zaten temizlemiyordu.
Ee Pınar kullanma at çöpe sinirlenme bu kadar! diyebilirsiniz. Ancak bitirme projemde olan bu ürünü ısrarla bitireceğim. Kısaca aldığıma bin pişman oldum.

Gelelim Avon Solutions BB krem'e

Böyle elimde bileğimde denediğim zaman ne tatlısın sen bebeğim?

Yüzüme sürdüğümde neden lekelerimi koyulaştırıp kuru cildimi lamba gibi parlatıyorsun hiç anlam veremedim.
Cildimi de yağlandırdın hay aksi !
Keşke yüzümde durmasını bilseydin bari...
Light yazmışlar ancak Medium olmalısın.
Bide ağzın baya bi açıkmış senin. Daha kapağı açarken kapağa dökülüyorsun oldu mu hiç?


Ah bide yanma yapmasaydın seni gerçekten bitirecektim.. Ama ısrarla cildime zarar veren bir ürünü kullanamayacağım için doğru kardeşime! O da memnun kalmazsa çöpe!

Sıra geldi ilk oje kurutucum olan Avon nail experts'e

Ojemi sürüp bazen 5 dk kadar bekliyorum. Sonra bu sprey başlıklı kurutucuyu sıkıyorum. Elimi yağ içinde bırakıyor. Sonra normal kuruması gereken hızdaki ojemi iki katı kadar daha bekletmek zorunda kalıyorum. Yani yararından çok zararı var.
Sizlere göstermek için dün otobüste çektim bu fotoğrafı.
 Acelem olduğu için tek kat sürdüm. 5 dakika beklettim spreyi sıktım. 7-10 dk kadar da hiç bir yere sürmedim ve dışarı çıktım. Çantamdan para çıkarmak için elimi attığımla bu hale gelmesi bir oldu. 
Gördüğünüz gibi ojemi dogru bir şekilde sürmeme rağmen açık-koyu dalgalanmalar oluştu. Ojeyi yumuşattığını düşünüyorum. 
Serçe parmağımda biraz taşma olmuş kusura bakmayın, aceleden o kadar oldu :P
Diğer oje kurutucuları kullanmaya korkuyorum. Hepsi böyle mi?

Aslında Avon'dan memnun kalmadığım çok fazla ürün var. Çoğunu iade ettim veya çevremdekilere dağıttım. Hele o kupkuru maskaraları yok mu?
Bir tane maskarası kuru çıkmadı o da kirpiklerimi birleştirmekten başka bir işe yaramadı.
Rujları da ayrı dert. Katolog rengiyle gelen renk başka dert... 
Çok iyi ürünleri de var. Zaten bloğumda yayınladım bazılarını. Hakkını yememek lazım :)
Teşekkürler okuduğunuz için.. Kocaman sevgi çiçekleri gönderiyorum. Bir başka yazı da görüşmek üzere :)

2 yorum:

  1. o makyaj temizleme sütü bende de vardı. çok kötüydü. gözlerimi yakıyor kaşındırıyordu ben de attım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok kotu bir urun... Gozun icine girio etrafi puslu gosterio ve yanma yapiyor. Bende yarisindan daha fazlasini zorla kullandim. Kokusu da kotulesti cope attim :/

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)