20 Temmuz 2013 Cumartesi

Gratis Yıldönümü indirimi / Alışveriş #1

       Herkese Merhabalarrrrr :) 
  Bulunduğum şehirde benim bildiğim kadarı ile 2 Gratis var ve 5. büyükşehir olması nedeniyle stoklar çabuk tükeniyor. İndirimin olmadığı zamanlar da bile ürün bulmak çok zor olduğundan erkenden gittim ve ilk müşteri bendim. Aradığım herşeyi buldum çok mutluyum :)
  Neler aldım, hangi kampanyalardan faydalandım bakalım:
   - Fuşya Ayna; Çağı geniş ve oldukça kullanışlı, kenarlarında ruj koymak için 5 adet bölme bulunuyor. 
   - Essence karıştırma fırçası
   - Essence far fırçası
   - Essence I Love Extreme maskara ( sanırım indirimsizdi)
   - Rexona Roll'on (1 alana 1 Bedava + indirimli fiyat üzerinden)
   - Fondoten süngeri
   - Duru Shine duş jeli ( 1 alana 1 bedava + indirim)
   - The Balm Balm Jovi makyaj paleti (60 TL): Nude far paleti 55 TL değerinde hediyesi ( 1 alana 1 bedava)

     Fuşya Ayna 8 TL olmasına rağmen çok hoşuma gitti. Toplam 3 tane ayna kırdığım için ihtiyacım vardı acil olarak, gerçekten çok kullanışlı.
     Caldion'un stik ürünleri artık piyasaya sürülmediğini öğrendiğimden beri kullandığım fresh kokulu bu ürünlerin hem indirimde olması hem de 1+1 kampanyası beni çok mutlu etti. Hatta arkamı dönmemle 1 seri ürünün hepsini müşterinin biri almış ve hepsini bitirmişti çok şaşırdım stokların nasıl bittiği anlaşıldı :)
     I love Extrem daha katı kıvamlı olduğu için beğenerek kullanıyorum. Benim için diğer maskaraları kullanmadan bir astar görevi görmekte ve kirpikleri tek tek ayırmada usta.
     Fondöten süngerini daha önceki gelişimde bulamamıştım, bu sefer şanslıydım ki tam istediğim gibi çıktı.
     Karıştırma fırçası ve smokey eyes fırçası olarak geçen diğer fırça kullanışlı ve şimdilik beklentimi karışılıyor.
     Duru Shine adından da anlaşılacağı gibi ışıltılı bir duş jeli henüz kullanmadım ama içlerinde en çok beğendiğim koku buydu.
     Gelelim asıl oğlanlara. Balm Jovi ve Nude far paletini ne zamandır istiyordum. Ancak çok fazla far paletlerimin olması ve fiyatının bir öğrenciye göre yüksek olması nedeniyle askıya alıyordum. Aslında Gratis'e bunun için gittim. Kullanmadım ancak renklerine ve pigmentine baktığımda gerçekten bu fiyata değer olduğunu gördüm. Parmağımı dokundurmamla renkler kendisini gösteriyor. Gerçekten başarılı. Özellikle Balm Jovi "At çantaya, çık tatile" türünden. 
     Gratis'e benden 10 dakika sonra müşteriler doluştu ve pek birşey bıraktıklarını sanmıyorum.
     Çoğu marka ürünlerinde  (Maybiline, Max Factor gibi) 1 alana 1 bedava kampanyası vardı. Aslında indirim olsa benim için avantajlı olurdu ve alışveriş yapardım. Kısmet başka kampanyalara :)
     Bu ürünlerin hepsine 169 TL yerine 102 TL ödedim.
     Cumartesi ve pazar da kampanya devam edecek. Umarım stoklar yenilenir ve sizler de faydalanırsınız. Hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)