30 Mayıs 2013 Perşembe

Çok İşlevli Balm

     Tender Care  Kiraz Aromalı Balm Ve Naturals  Balm

     Kirazlı bu balm; balmumu ve  E vitamini içeren çok amaçlı, kuru ve sert bölgeler (dirsek, dudak, tırnak etleri vs.) için olup bölgeye yumuşaklık kazandırır. Çok tatlı vişne çürüğü renkte küçük bir kutusu var. Ancak oldukça uzun süre kullanabilirsiniz. 
     Aslında  Oriflame "Kiraz aromalı" olanını her zaman satışa sunmadığından ben stoklamıştım. 
     Kokusuna gelince beni hiç rahatsız etmeyen kalıcı ve insanın kokladıkça koklayası geldiği bir ürün. Ben derste kullandığımda kokusu yayılıyordu ve herkes soruyordu :) 
     2 günde 1 dirseğime ve tırnak etlerime uyguluyorum. Kışın çantamda dudaklarıma sürmek için kullanıyordum, oldukça etkili. 
    

 Bu ürün de Avon'un Naturals Balmı henüz kutusunda kullanmadım, ancak kardeşim kullanıyor bende sizler için onun balmını kullandım. Ben şeftali aromalı olanını aldım, bu kokuyu severim çünkü, kardeşimde de aynısı vardı. Boyutu bunun da küçük. Benim aldığım şeftali ve pamuk tohumu özlü, bal ve süt ile zenginleştirilmiş olanı da var. Yine Oriflame'daki amaca hizmet etmekte, ancak yoğunluk çok farklı. Avonda'ki Naturals daha katı, Oriflamedeki Tender Care daha yağlıve hafif; Naturals gibi yapış yapış olmuyor eliniz. Naturals vazelin gibi kokuyor, Tender Care'in bambaşka bir kokusu var. İşlevleri açısından her ikisi de işinizi kusursuz görebilir :)

Fiyat aralığı ikisi içinde: 5-8 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)