watsons boykot etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
watsons boykot etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

9 Aralık 2016 Cuma

WATSONS ÇARŞAF ÇARŞAF HABER!

Herkese Merhabalar, 
Bi kaç gündür Watsons'ta yaşanan olayı bir çoğunuz duymuşsunuzdur. Haber sayfalarına kadar düşen olayı kısaca özetlemek gerekirse lise 3 öğrencisi Watsons mağazalarının birinde ruja bakıyor ve yerine geri koyuyor. Mağazadan çıkarken güvenlik ve çalışanlar tarafından durdurulup depoya çekilip üzeri erkek güvenliklerin arkası döndürülerek bayan görevli tarafından üstü soyularak aranıyor. Üstelik bu olay güvenlik kameralarında ruju yerine bıraktığı hiç bir şey çalmadığı göründüğü halde devam ettiriliyor. Sonucu  mahkeme kararı belirleyecek. 



Ben de eğitimsiz çalışanlar bla bla kısmını uzatmak istemiyorum. Ancak buraya defalarca Watsons çalışanlarının hırsızmışız gibi peşimizden geldiğini yazmıştım. Kalabalık olmayan zamanlarda da durum bu. Çalışanların küstah yaklaşımlarını bir kenara bırakıyorum, bu Watsons yöneticilerinin "hırsızlık olursa çalışanlar! sizden çıkar parası" gibi bir baskı karşısında mı bu tutumları?  Hiç bir yazımı ve sitelerinden yaptığım şikayetleri umursamadılar. Şimdi de REZİL oldular tüm Türkiye'ye. Çarşaf çarşaf haber oldular. Oh olsun. Yalaka instablogger ve bloggerınıza güveniyordunuz dimi :) 

     Dün Mersin Carrefour'da Gratis'e girdim. Deodorantlar indirimsiz beyaz etiket üzerinde 9.50 gibi bir rakama sahipti. Çıktım Watsons'a girdim. 10 küsür liradan 9 küsüre indirimli aynı deodorantı satıyorlardı. Bir kere sizin indirip bindirme fiyat politikanızı bile burda defalarca söyledim! Bu resmen sahtekarlık ve ticaret ahlakına uymuyor. Üç kağıtçısınız bire beş koyup satıyorsunuz on liralık rujun peşine düşüp kadınları güzelleştiren ürünleri kadınları küçük düşürerek mi pazarlıyorsunuz? 
Bunca zamandır ben ve benim gibi sizi uyaran blog yazılarına gözünüzü kapatıp " Bizim yalaka insanlarımıza iki ürün göndeririz reklamı kaparız lay lay lom" tavrınızla devam ettiniz. Siz de haklısınız, iki ürüne 3 maymunu oynayan çok. 
Arkadaşlar yüzünüze iki ürün süreceksiniz diye lütfen fırsat vermeyelim bunlara. Elimizden geldiğince azami hatta hiç alışveriş yapmayalım bunlardan. Ben dün ihtiyaç alışverişimin tamamını Platin'den yaptım. O kadar midemiz bulandı ki bilerek Watsons'a girdim üç kağıtlarını buraya yazacak bir şey bulur muyum diye. Buldum da zaten. Üstelik bomboştu. 
     Yine Gratis'te saç boyası 9 lirayken Watsons'ta daha yüksekti. Platinde de indirimsiz fiyatı aynı boyanın 6 tl gibi bir fiyata aldım :) 
     Geçen aylarda Adana Gazipaşa Gratis mağazasında indirim bitmişti ve ben arkadaşıma indirime girerse The Balm'ın mat rujlarından alalım diye testerını gösteriyordum. Kız koşa koşa geldi indirimde onlar 56 liradan şu fiyata düştü dedi. Ben de dedim ki indirim olsaydı sarı etiket falan olurdu üstelik bu rujların normal fiyatı ben biliyorum dedim. Hayır diye öyle bir çıkıştı ki bana kasa daki kız dahil oldu. Hayır onlar indirimde değil efendim dedi. Kız da göz kaş işareti yapıp indirimde onlar dedi. Kızarak hayır indirimde değil diye çıkıştı kasadaki. Milleti indirimsiz ürüne indirimli diyerek satış yapmaya çalışan malak çalışan resmen rezil oldu. Bir insan yalancı ve üste çıkmak için müşteriye çıkışır mı? Elimdekileri sertçe kasada bıraktım insanı alacağı üründen soğuttunuz diyip çıktım. Gratis mağazaları genelde daha rahat ama bu Adana Gratis'e de bir düzen gelse iyi olur. Ankara Tunalı Gratis'te de  elimdekileri zorla alıp kasaya koymaya calışan salak görevliyi de hatırlatmak isterim. Hırsız mıyım ben çek ellerini ne aldığımı unuturum gözümün önünde durmazsa diyip azarlamıştım. Ben ki satış danışmanlarını en son yoracak en son sesini yükseltecek biriyim.

     Al birini vur ötekine. Bunların hepsi aynı gidip paranızı biriktirin hem daha kaliteli hem uzun süre kullanacağınız ürünlerden alın. On tane uyduruk ürün alacağıma bir tane alırım. Bu kozmetik hastalığıda bir bitsin artık. Kazandığımız paraları bu üç kağıtçılara yediriyoruz. Neymiş rengi çok güzelmiş pigmentsiz allığın....
   
     Daha yazacağım çok fazla olumsuz anı var ama kadın kadının düşmanı olmuş mu göreceğiz bakalım bi kaç aya gönderilen ürünler burada yayınlanacak mı sevgili blogger arkadaşlarımız tarafından?