29 Kasım 2016 Salı

FLORMAR DUDAK KALEMLERİ / no: 217-224

 Herkese Merhabalar,
     Bugün ki konuğumuz Flormar dudak kalemleri. Flormar'ın daha önce 202 no'lu dudak kaleminden çok memnun kalmıştım. O kadar güzel bir renk ki; koyulu açıklı tüm rujlarımın altına kullanıyordum çünkü ten rengine çok yakın bir renk size de tavsiye ederim. Yalnız ben eski siyah ambalajlı olmayan serisindeyken almıştım ve yapısını çok beğenmiştim. Bu seferki alışverişimde de aynı rengi bulurum umuduyla gitsem de maalesef bulamadım. Bende ihtiyacım olan koyu renkte dudak kalemlerinden aldım.



     Renkler tam benlik. Özellikle kışın bordo tonlarını çok kullanıyorum. Göz makyajı dudak makyajı giyim kuşamda da durum aynı. Seviyorum! :)


     217 nolu kalem koyu bir kırmızı. Kırmızı yarı parlak veya mat rujlarımla ya da mor alt tonlu rujlarımın rengini kırmak amacıyla kullanıyorum. 224 ise mor alt tonlu güzel bir bordo. Bu rengin hastasıyım. Bu kalemimi genelde başka bordo veya kırmızı renklerin rengini kırmak için kullanıyorum. 


       Renkler bir harika :)  Ancak yapıları için aynı şeyi söylemeyeceğim. Kesinlikle eski serisindeki rengin yapısı ile aynı değil. Bence bir dudak kaleminin altına dolu dolu nemlendirici sürmek hem kalıcılığını azaltıyor hem de üstüne sürdüğümüz mat rujların görünümünü. O yüzden alta sürülen dudak kalemi sert değil daha yumuşak yapıda olmalı. Ancak bu rujların  (özellikle 224 nolu kalemin) altına nemlendirici sürmek şart. Dudak üzerinde bolca kalıntı bırakan bu kalemler Flormar'a hiç yakışır kalmamış. Göz kalemlerinde de başarılı bulduğum Flormar'ın yeni seriler çıkarmadan önce piyasası aktif olan dudak kalemlerine öncelik vermesi daha iyi olur. 

       Ben de sizlere fikir olması açısından alta sürülen dudak kalemlerinin rujların tonlarını nasıl kırıp farklı bir renk elde edebiliriz örneklerle göstermek istedim :)


     Mat bordo rujumun altına mor alt tona sahip 224 nolu kalemi uygulayınca sonuç alttaki gibi oldu. 



     Sıkça kullansam da peçete ile o kabuklanmayı almak zorunda kalıyorum. Dikkatli bakarsanız alt dudağımda yer yer üstteki de minik minik dudak kaleminin kalıntıları var.


     Fotoğrafta net olmasa da burada gayet mor alt tonlu berry smooth ruju ile kullandım ve o fazla morluğu kırmak istedim.  


     Sizler de dudak kalemlerinizi bu şekilde kullanabilir fazla masraf fazla kalabalıktan kurtulur bir rujdan bir kaç renk elde etmiş olursunuz. 

     Umarım sizin için faydalı bir yazı olmuştur.
Okuduğunuz için teşekkürler: Bir başka postta görüşmek üzere,
Sevgiyle Kalın :)

 İnstagram için Burayı (@misspoine) 
 Twitter  için Burayı (@misspoine1) tıklayınız.



4 yorum:

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)