5 Eylül 2014 Cuma

Sohbet ve Çekiliş Sonucu :)

Herkese Merhabalar!
Öncelikle değerli takipçilerime, çekilişime katılan, üşenmeyip sosyal medyada, bloglarda paylaşan, beni yeni takip eden arkadaşlarımıza da koskocaman teşekkür ediyorum. Emekleriniz benim için çok değerli
Bugün blogger arkadaşım Bir Dilim Limon Blogunun güzel sahibi Merve ile görüştük. Çok dalgın olduğum için "Senin bu halini sevmedim" dedi. Ciddi anlamda kelimeleri bile tam söyleyemediğim oldu. Bir tuhaflık var ama "kafa gidik!" olduğu için adını koyamadım. Eve gelince fark ettim ki dün geceden beri çekiliş kontrolleriyle uğraşıp sabah erken kalkıp eve geri geldiğimde yeniden uğraşıp tekrar dışarı çıkmamın yan etkisiydi bu aslında :)
"Vay ben çekiliş yaptım vay ben hediye veriyorum" gibi tavırları olan biri değilim. Hepimiz hata yapabiliriz hepimiz insanız. Ancak; kapalı profil linki verenler, benim linkimi bana atanlar,  paylaşımını silenler, takipten çıkaranlar..Boş linklerinize rağmen gerçek hakkınız neyse yine de adınızı yazıyorum. Israrla her çekilişte aynı isimler buna devam ediyor.
Çekiliş blogları isterse 1 milyon takipçiye sahip olsun yine de listeye ek hakkını eklemiyorum.
Blogger olup da 0 izleyicisi olsa bile o kişiye ek hakkını veriyorum.
İnstagram'dan çekiliş için takip edenler var ekleyip silen ya da takip ettiğini söyleyip etmeyen. Teknoloji gelişti arkadaşlar Instrack programı ile hepsini görebiliyorum :)

Çekilişlere devam edeceğim yıkılmadım ayaktayım :P

Ve işte sonuç!


314 no ile ÖZGE CANLI KAZANAN OLDU !

Kazanan arkadaşımızı tebrik ediyorum. Şimdiye kadar bütün kazanan arkadaşlara "kazandığına dair mail" attım ve yine öyle olacak. Bu nedenle 2 gün içerisinde mailime cevap gelmezse yeni bir kazanan belirleyeceğim. 
Yepyeni çekilişlerde görüşmek üzere kendinize cici bakın! Sevgiler!

14 yorum:

  1. canım bişi soracağım, blogda nasıl bakıyorsun takip edenlere? ben her seferinde o kadar kişiye bakıp pes etmiştim sonunda, var mı kolay yolu, ne bileyim alfabetik sıra falan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce oluşturduğum bir listem vardı. Yenileri de fark ettikçe ekliyorum ama güncel olmuyor. 900 kişiyi de tek tek incelemek mümkğn değil. Kazanan kişi için kontrol yapıyorum en son eger izleyicimse sonucu paylaşıyorum :)

      Sil
    2. Son kontrolu izkeyiciler butonumdan yapıyorum yazfığım kağıda bakmıyorum canım belirteyim yanlışlık olmasın :)

      Sil
    3. tamam canım teşekkürler

      Sil
  2. bebeğim kendini bu kadar yorma diycem ama işte çekilişlerde bu maalesef oluyor..yapılan uyarılar dikkate alınsa ve kişiler bencillik etmese :( kazanan arkadaşa hayırlı olmasını dilerim..ve...SEN DE KENDİNE CİCİ BAK ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yormak önemli değil de bilerek bir insanı yormak boşuna yani. Diyelim ki uyduruk link attı blogger kontrol etmedi ve kişi çekilişi kazandı. Blogger kazana arkadasın linklerine hiç mi bakmicak ne saçma :) Katılan kişi de ben de boşuna yoruluyoruz

      Sil
  3. Ben ilk çekilişimi yapıyorum ve çok değişik şeylerle karşılaşıyorum, senin saydıkların gibi. Ve ilk günlerde tek tek mail atıyordum "Gfc 'den takip etmediğiniz için sizi çekilişe katamayacağım" "Paylaştığınız facebook linki benim çekilişime ait değil bu yüzden size ek hak veremeyeceğim." gibi ama yirmiye yakın bu şekilde mail atınca bıraktım. Sonuçta çekilişlerde şartlar yazılı oluyor, daha uğraşmamak lazım. Maalesef bu tarz insanlar var, kendini hiç üzme canım. Güzel hediyelerini kazanan arkadaş da güle güle kullansın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekküler canım. Ben kimseye şurda hatanız var düzeltin diye mail atmadım. Dediğin gibi şartlar açık bir şekilde zaten yazıyor :)

      Sil
  4. Tüh.. :)
    Kazanan kişnini iyi günlerde kullanması dileğiyle.. :)

    YanıtlaSil
  5. öf ya iki sayıyla kaçırdığım için çok üzüldüm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım keşke elimde olsa da herkese hediye verebilsem :/ Bir daha ki çekilişlerde bol şans dilerim :)

      Sil
  6. Mailinizi aldığımda inanamadım çığlık atıcaktım sevinçten bide burdan teşekkür etmek istedim emekleriniz ve hediyeleriniz için,sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden güzel günlerde kullanmanız dileğiyle sevgiler :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)