6 Ağustos 2014 Çarşamba

The Balm - Balm Shelter Gloss / Pin-up Girl

Herkese Merhabalar!
Bugün The Balm koleksiyonuma kattığım yep yeni bir ürünle karşınızdayım. The Balm sevgimin nedeni; Türkiye'deki fiyatlarına göre ürünlerin kaliteli olması, hayvanlar üzerinde test yapmaması ve temiz içerikli olması. Test yapmayan markalar ilk tercihim ve Türkiye'de bu markalar ya çok pahalı oluyor ya da bulunmuyor. Şayet bu konuda hassassanız The Balm'ı gözüm kapalı tavsiye ederim. Daha önceki The Balm ürünlerim için Buraya, Buraya ve Buraya tıklayabilirsiniz. 

The Balm - Balm Shelter Gloss / Pin-up Girl 


Ürün ambalajı oldukça tatlı ve kapağı metal. Ürünü hem Gloss hem de allık olarak kullanabilirsiniz. Ürün spf 17 içeriyor.

 Klasik bir aplikatöre sahip ancak ürün bol gelmiyor fırçaya. Bir kaç kez içine daldırmak zorunda kalıyorsunuz fırçayı :)


Rengi tam olarak yakalayamıyorum sanırım gloss olduğu için. Kat kat sürmenize olanak sağlıyor. Fotoğraftakinden daha koyu bir renk sağlamanız mümkün. Mor alt ton içermiyor. Kırmızı alt tonlu. Çilek yemişsiniz gibi desem muhtemelen demek istediğimi anlayacaksınız. İçerisinde ışıltı yok.
Harika bir şekilde sabitlendiği için akma yapmıyor. Parıl parıl parıldamak yerine doğal bir ıslak görünüm kazandırıyor. Kesinlikle yapış yapış his bırakmıyor. Kenarlarda birikme söz konusu değil. Dudakları yumuşatıyor. Ağırlık yapmıyor.
Kalıcılığı bir gloss için oldukça iyi ancak saatlerce dudağınızda kalmasını beklemeyin. Kokusu şıpsevdi sakızları gibi çok hoş ancak koku sürdükten bi kaç dakika sonra kalmıyor. Koku hassasiyetiniz varsa korkmayın derim. Herhangi kimyasal ya da meyveli bir tadı yok. 


Allık olarak sonuç bu şekilde oldu. Hafif ıslak bir görünüme sahip olduğu için elmacık kemiklerinizde doğal bir yansıma sağlıyor. Günlük makyajlarınızda aydınlatıcı kullanmak zorunda kalmazsınız.

Gloss insanı değilim ancak bu ürün biterse üzülürüm çünkü rujlarımın üstüne ya da tek başına sürekli kullandığım için makyaj çantamın ayrılmayan bir parçası oldu. 
Fiyatı indirimde 12 TL civarındaydı. Yazın gloss kullanamıyorum diyorsanız bir de bu ürünü deneyin derim.
Okuduğunuz için teşekkürler, sevgiyle kalın :)

ÇEKİLİŞİME KATILMAK İÇİN BURAYI TIKLAYINIZ.

İnstagram için Burayı (@misspoine)  Twitter için Burayı (@misspoine1) tıklayınız.

17 yorum:

  1. Yaaa nasıl güzel durmuş çok kıskandım kiii :) Bende pembe tonlarında bir rengini beğendim almak istiyorum ama her indirimde ilk o bitmiş oluyor deneyemedim bir türlü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da alalım balımm :) Ben de ilk buna göz koymuştum başka renklerine hiç bakmadım bu nedenle ama pembelere de bir bakim çünkü yapısı çok güzel :)

      Sil
  2. Ben de kullanıyorum bu ürünü (şeffaf olanı) ve ben de yapısını çok beğendim. Bence dudağı nemlendiriyor da. Yalnız ürün spf 25 değil de 17 sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sen soylemesen fark etmezdim cok tesekkur ederim hemen duzeltiyorum :) Kesinlikle cok guzel nemlendiriyor dudaklarim yumusacik oluyor :)

      Sil
  3. Az kaldi neyseki :)) Listeye eklemelisinn :)

    YanıtlaSil
  4. Aa çok güzelmiş!
    Allık olarakta çok tatlıı :)

    YanıtlaSil
  5. rengi harikaymış hem allık olarak hem dudakta

    YanıtlaSil
  6. Rengine vuruldum çok doğal duruyor. Senin dudaklarında ise ayrı bir güzel durmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım sende daha güzel duracağına eminim :)

      Sil
  7. Çok hoş ve doğal durmuş :)
    Yapış yapış his bırakmaması bence bir glossta en önemli şey.Bir dahaki The Balm ürününde sepete atacağım ürün belli oldu sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben hiç sevmiyorum yapış yapış oldu mu yazın da ağırlık yapan glosslardan kaçıyorum resmen ama bu ürünün yapısı çok farklı gerçekten fiyatının çok üstünde performansa sahip :)

      Sil
  8. canım hiç kullanmadım ama harika bir ürüne benziyor

    YanıtlaSil
  9. Harika durmuş bayıldım, normalde lip glossları da The Balm markasını da seviyorum ama The Balm lip glosslar hiç dikkatimi çekmiyordu :))) İndirimde bir tane alayım bence şart oldu, özellikle de bu rengi <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Benim de dikkatimi çekmiyordu aslında boş bulunup elime sürmüştüm sonra almadığıma pişman olup bir başka indirimi bekledim :))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)