2 Mart 2014 Pazar

Flormar Pretty Allık / P113

Herkese Merhabalar,
Rengine bayıldığım ancak ne olduğunu anlamadığım bir şekilde hüsrana uğradığım bir üründen bahsedeceğim bugün sizlere.

Flormar Pretty Allık / P113


 Flormar'ın Pretty serisi canlı bir pembe ambalaja sahip ancak kaliteli değil. Çantanızda taşımanız kötü sonuçlara sebep olabilir çünkü, kapağın kitlenen bir mekanizması yok.


Renk şeftali tonlarda hafif ışıltıya sahip. Yukarıdaki fotoğrafta ışıltıyı net görebilirsiniz. Yüzünüze uyguladığınızda ışıltı doğal duruyor zaten renkte gayet doğal, İddalı bir renk olmadığı gibi pigmentasyonu maalesef çok zayıf.


Swatchlamak için parmaklarımı ürüne iyice sürdükten sonra bileğime sürmek istedim ve hiç renk vermedi. Resmen parmaklarıma yapıştı bir türlü bileğime rengi süremedim. Kat kat sürdükten sonraki sonuç bu şekilde.
Ürünü ilk aldığımda da pigmentasyon zayıftı ancak bu aralar inanılmaz kötü. Ürün sanki kurumuş gibi. Sert ve kuru bir yapısı var. Son kullanma tarihinin geçtiğini de sanmıyorum çünkü 1 yıl bile olmadı alalı. 
Kalıcılık hiç iyi değil. Benim sıkça kullanma nedenim ise hem renginin güzelliği hem de allığı ne kadar sürersem süreyim hiç sırıtmıyor :) 

Rujlarını da merak ediyordum ancak bir daha Pretty serisinden bir ürün alacağımı sanmıyorum. Belki şanssızlık oldu ve bana denk geldi böyle sorunlu ürünü. Daha önce sadece ojelerini kullanmışlığım vardı. Gayet memnundum.

Okuduğunuz için teşekkürler, sevgiyle kalın :)

6 yorum:

  1. Sen bunu bi şeylerle karıştırıp krem allık yapsana :) Renk falan karıstırırsın içine ancak öyle kullanılır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim onerin icin teeekkur ederim. Krem allik kullannayi sevmiyorum ama muhtemelen toz haline getirip tekrar presleyebilirim :)

      Sil
  2. Bende bu seriden p116 var tatlım çoook memnunum ama dediğin gibi kapak gerçekten sıkıntı bu yüzden yanımda taşımıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkili olan dimi ondan alacaktım ama bu sorun oluşunca vazgeçmiştim :/ Kesinlikle ambalaj değişikliğine gitmeliler

      Sil
  3. Merhaba blogum 1 aylık oldu bugün bir çekiliş başlatacağım yorumlarınızı bekliyorum.. :) iyi günler http://cemreycn.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı olsun blogun bakacağım şimdi :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)