15 Şubat 2014 Cumartesi

Miss.Poine'nin Sevgililer Günü Çekiliş Sonucu

Herkese Merhabalar,
Şuan 15 Şubat 00:48. Ancak siz bu postu gündüz göreceksiniz, otomatik yayınlanacak.

Son kontrolleri yaptıktan sonra çekilişimi sonlandırdım.

Öncelikle belirteyim şuan çok yorgunum, huzurluyum ve mutluyum. Yatağa serilmek ve uyumak istiyorum. Söz verdiğim için gündüz açıklanmış olsun istedim çünkü yarın bütün gün uyumak planım.

 İlk çekilişimde de belirtmiştim telefonumun odaklama sorunu var. Video bulanık çıkıyor hiç sayılar belli olmuyordu. İkinci çekilişimde ise video ile açıkladık çünkü sevgilim ile birlikte çekmiştik onun telefonundan. Şuan çok üzgünüm çünkü hem gerçekten yanımda olamadığı için hem de video çekemediğimiz için :)) 

Çekilişime katılan katılmayan herkese teşekkür ediyorum ve işte sonuç, işte kazanan!


Canan Atalay tebrik ederim. Mail atıyorum 5 gün içerisinde dönüş olmazsa yeni kazanan açıklayacağım. 

Çekiliş için açılmış hesapların ek haklarını iptal ettim. Eğer gerçekten izleyicimseniz bir takım oyunlar dönmesine gerek yok ben zaten kim neyi hak ediyorsa onu veriyorum. Şans işi bu... 
Böyle konuşmaları sevmiyorum aslında... Kendini beğenmiş gibi.. aman iyi ki bi çekiliş yaptın be, diyebilirsiniz. Gerçekten bu çok yorucu bir iş.. Bir zaman sonra insanın tahammülü kalmıyor. Sık sık çekiliş yapacağım, bir çok akadaşımda çekilişler düzenliyor herkesin şansı açık olsun inşallah hepiniz en az birer hediye kazanırsınız :)

Yeni Çekilişim Kadınlar Gününe Özel Züccaciye üzerine olacak, takipte ve sevgiyle kalın :)

5 yorum:

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)