25 Ocak 2014 Cumartesi

Essence Ruj / 07 Natural Beauty

Herkese merhabalar!

Uzun bir aradan sonra sonunda blogumdayım.

Bugün sizlere testerı olmadığı için almadığım ancak bloglarda görüp almak istediğim bir ruju tanıtacağım.
Essence'in rujları bana çok simli, ışıltılı ve iddalı geliyordu. Ancak yeni çıkardığı bu seride 2 renk var ki günlük hayatımda çantamda olmazsa olmazlarım oldu.  Önce 04 no'lu ruju aldım. Yazısı için BURAYA tıklayınız.

Essence 07 Natural Beauty


Ambalajını çok beğeniyorum. Ortadaki renk ruju seçerken kapağı açmadan istediğim renge ulaşmamı sağlıyor. Siyah, sade ambalajı oldukça ağır, hoş bir görüntü veriyor.



Renk leylak yani mauve deseniz değil pembe deseniz değil. İkisinin arasında günlük kullanıma uygun hoş bir renk. İçerisinde sim yok, sedefli değil. Herhangi bir ışıltısı yok ancak mat bir ruj da değil.



Dudağımda duruşu böyle. Fakat fark ettim ki dudakta duruşu mavi ışıkta leylak, sarı ışıkta pembeye kaçıyor.
Bu nedenle hem dudağımda hem de bileğimde göstermek istedim.

Kalıcılığı orta seviyede.
Fiyatı 8 TL. 
Rossmann'larda bulabilirsiniz.

Okumaya değer bulduğunuz için teşekkür ederim, sevgiyle kalın :)

14 Şubat çekilişime katılmak için BURAYA tıklayabilirsiniz.



8 yorum:

  1. Çok hoş rengi,bende bu seriden bir ruj almak istiyorum ama karar veremiyorum rengine. :)
    Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkürler :) Ben en çok 04ü seviyorum kesinlikle her bakımlı hatunun koleksiyonunda olması gereken bir ruj bence :)

      Sil
  2. Ruju geç dudaklara öl! Maşallah..

    YanıtlaSil
  3. Rujun rengine bayıldım dudağında duruşu da ayrı bir güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Very nice lip stick!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)