2 Aralık 2013 Pazartesi

Flormar Online Alışverişim - Yaşanan Aksaklık

Herkese Merhaba,
Twitter'dan takip edenler belki görmüştür. Flormar ile ilgili bir sorunum oldu. Celallenmemin nedeni ise 4-5 yıldır online alışverişlerimde yaşadığım aksaklıklardan dolayı artık internetten alışverişi bırakmış olmam. Uzun zaman sonra Flormar'dan yaptığım online alışveriş sonrası yaşanan sıkıntımdan bahsetmek istedim sizlere.
Siparişi pazar gecesi verdim. Salı günü bana bir mail geldi. Ürünün biri stokta yokmuş. Tedarik uzun sürebilir beklemek istemiyorsanız başka bir ürün seçin yazıyordu. Sinirlendim çünkü;
Stokta olmayan ürünün ne işi var satışta
40 TL'ye tamamlamak için 2 saat düşündüm alacağım zaten başka ürün olsa onu da sepete atardım. Pek beğendiğim bir şey olmadı.
Flormar'ın bir ürünü tedarik etmesi nasıl uzun sürebilir. Cevap basit: Uğraşmak istemezsin uzun sürer.
Mail attım cevap gelmedi. Bekledim. Baktım olmuyor...
Bende dedim ki kendime; Bu iş uzun sürecek Pınar sen çok çektin böyle olaylardan kıyameti koparcaksın.
Twitterdan yazdım, köpürdüm, mailler attım. Geç güç cevaplar aldım.
Numaramı istediler baktım arayan yok, iki gün sonra mail aldım. TEDARİK edilmiş. 
Cuma günü kargolandı ve bu öğle elimde oldu ürünler.

Demek ki tedarik etmesi o kadar zor iş değilmiş.
Flormarın ürünlerini 15-16 yaşımdan beri kullanıyorum. Bu kadar uçuk fiyatlar yokken, ünlü bir markaya dönmeden önce de kullanıyordum. Fiyatlarına göre ürünlerin performansı ürün çeşidine göre değişiyor. Rujlarını çok seviyorum mesela ama fondötenleri için aynısını söylemem... 
Flormar'ın, "fiyatına uygun kalitede" ürünlerini buldukça almaya devam edeceğim ama büyük ihtimal bir daha online alışveriş yapmayacağım.
 Bilmiyorum fark ettiniz mi ancak bu tarz firmalar, ünlendikçe müşteri memnuniyeti, hizmet kalitesi konusunda düşüyor. Hassasiyet çok azami.
En yakın zamanda ürünlerin yazısını yazacağım. Hepsini çok sevdim. Makyaj çantası 40 TL üzeri alışverişe hediyeydi ve bayıldım :) Bi tane de oje seçtim hediye çekilişime koymak için.
Okuduğunuz için teşekkürler, kendinize iyi bakın :)

9 yorum:

  1. Aynısını Loreal yapıyor canım :)
    Hem de Loreal tescilli artık.Yarışma düzenliyor,hediyeleri göndermiyor.Mail atıyorsun cevap yok.Olumsuz yorum yapıyorsun hemen siliyor.Ürünlerini seviyorum ama o işin başındakiler beş para etmez.Benim Avon'daki şirkettekiler de öyle.Çoluk çocuğu koyuyorlar iş yapsın diye.Müşteri memnuniyeti her şeyden önemli.
    Olmaması gereken şeyler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ürünlerini kullanmak zorunda değiliz :) Saç bakım yağı mı yapmış evde bile hazırlayabiliriz ya da makyaj temizleyicisi mi ? daha sağlıklı badem yağı bile bu işi görüyor :) Bunların burnunun bu kadar tavan yapmasını ben blog açtığım ve okumaya başladığım zaman gördüm.. Yerli yabancı hiç fark etmez, adamlar bir iki hediyeyle milyonlara duyuruyor reklamını ucuza getiriyor. O olmazsa o olur kafasındalar :)
      Müşterinin haklı olmadığı yerde bile müşteri haklıdır diye bir söz var. Küçük ya da büyük ticaret ticarettir benim babamda ticaretle uğraşıyor. Ürün satışı kadar müşterinin sorunları ile de ilgilidir.

      Sil

  2. We can follow each other,

    www.blogvivalavida.com

    let me know,

    greetings from Slovenia :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım oluyor böyle şeyler ya..:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim :) Olmasa daha iyi olur tatlım :/ Neyse ki sorunumuz çözüldü bnde ürünlerime kavuştum :)

      Sil
  4. Mutlu sonla bitmesine sevindim :) Güle güle kullan hepsini...

    YanıtlaSil
  5. Sonunda gelmesine sevindim canım bu tarz online alışverişten çok çekmiş biri olarak markalardan da soğuyorum ben bunları duyunca. Blogger'lar aracılığıyla veya değil bir şekilde çekiliş etkinlik vs yapıp isimlerini duyurduktan sonra müşteri memnuniyeti gibi kavramları siliyorlar sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım :) Kesinlikle bende öyle düşünüyorum. Mesela kozmetik alışverişi yaptığımız mağazalardan birine 2 tane mail attım hiç bir şekilde dönmemişlerdi. Milyon tane insana hizmet etmek de zor onları da anlıyorum ama birşeyleri telafi etmekte erdem diye düşünüyorum.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)