25 Eylül 2013 Çarşamba

Magic Escape 15'li Concealer Paleti

Merhaba Kızlar,
Bugün sizlere Magic Escape Kapatıcı'dan bahsedeceğim. Bu markanın Ruj ve Allık paletleri de var. Ancak benim tercihim kapatıcıdan yana oldu.


Siyah şık bir ambalajı var.

Kapatıcılığı istediğiniz seviyede uygulayabilmeniz için 15 farklı renkten oluşmaktadır.




Renkli kapatıcılar var: Sivilce vs. için. Koyu renkler de kontur uygulaması için oldukça kullanışlı.
En başta da 1 adet beyaz aydınlatıcı bulunmakta.

Burada daha yakından görebilirsiniz.
Memnun kaldım. Diğer kapatıcılarımda da çok birikme problemi yaşamadığımı söylemem gerekir. Bu üründe de ben yaşamadım.
Elinizin ısısı ile yumuşayıp, cildinize kullandığınızda iyi bir şekilde sabitlenmektedir.
Gittigidiyor'da en uygun fiyatlı satıcıdan aldım: Buraya Tıklayarak ürüne ulaşabilirsiniz. 22,50 TL Kargo ücretsiz.

Okuduğunuz için teşekkürler. 
Sevgiyle kalın :)


4 yorum:

  1. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. aradığım ürünü buldum tesadüfen :) yağlı ciltlerde de kullanımı kolay olur mu sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Urunun kesinlikle yagli bir yapisi oldugunu dusunmuyorum. O yuzden sizin icin uygun olabilir :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)